Про те, що супорт гальм несправний, свідчить характерний металевий шум, який складно з чимось переплутати. Крім того, автомобіль починає відводити убік. Однак, щоб діагностувати неполадку точно, цього недостатньо. Експерти розповідають, як з’ясувати самостійно і досить точно, що треба купити ремкомплект супорта Ланос для ремонту цієї деталі.
Як часто ламаються супорти
Гальмівні супорти піддаються гігантським навантаженням, як механічним, і температурним. Однак вони ламаються рідко, адже ці навантаження передбачені виробниками. Супорти — одна з найнадійніших автодеталей, в них закладено ресурс на 120-160 тис. кілометрів або 10 років експлуатації, тому багато водіїв просто не зіткнуться у своїй практиці з проблемою діагностики супорта. Однак, якщо така ситуація сталася, можна скласти повну картину, знаючи всі симптоми несправностей у супортах.
Усі симптоми проблем із супортами
- Металевий шум і вереск гальм — найбільш характерні супутники цієї несправності. Не варто сподіватися, що такі звуки можуть бути варіантом норми, навіть якщо чули їх у кіноекшенах, насправді таке буває тільки коли ламаються супорти. Причому брязкіт металу може чутися навіть тоді, коли ви не торкаєтеся до гальм.
- Відведення автомобіля убік — з’являються через клин поршня, який штовхає колодки до диска. З поршнем, що заклинив, автомобіль гальмує не всіма колесами і його веде. А поршень клинить через скупчення бруду та іржі всередині супорта.
- Клин гальм — дуже неприємне ускладнення, яке може виникнути, якщо педаль натискати дуже повільно. В цьому випадку колесо зі зламаним супортом просто перестає обертатися.
- А якщо спочатку в колесі щось загуркотіло, а потім його знерухомило — швидше за все, зламаний кронштейн супорта.
- Колодки в цьому випадку зношуються набагато швидше, ніж повинні, і це відбувається нерівномірно.
- А ще зламаний супорт часто втрачає герметичність і починає протікати — про це розкажуть підтікання на деталі.
Особливості ремонту
Ремонтуючи супорт, недостатньо просто виправити проблему. Обов’язково переконайтеся, що майстер змінив інсталяційне та монтажне приладдя. Вони зношуються дуже швидко і можуть звести результат ремонту до нуля. Ще одна важлива деталь полягає в тому, щоб застосовувати мастила для захисту від корозії, що не містять кислот та металів. Тільки таке мастило сумісне з металевими компонентами гальмівної системи і не завдає їм пошкоджень.