«Навіть через тисячу років після ядерної війни, люди, які знайдуть цю бадягу, будуть сміятись і плакати від печалі», – сказав він.
«Це поза межами добра і зла. Матеріал для фотожаб. Мені шкода, що будуть глумитися над країною, а не над авторами. Можна спокійно перейменувати Спритка на Жлобка і нічого не зміниться. А, може, це диверсія?», – відзначив Манн.
Нагадаємо, Міністерство закордонних справ презентувало Стратегію позиціонування України за кордоном. Мета проекту – сформувати позитивний імідж країни, підвищити її туристичну та інвестиційну привабливість.
В якості слогану пропонується використовувати фразу "Ukraine. Moving in the fast lane" ("Україна. Рухаючись у швидкісній смузі"), що припускає динамічний інвестиційний розвиток.
Для сувенірної продукції запропоновані два мальованих персонажі – юнак і дівчина в національних костюмах – українець Спритко і українка Гарнюня. Основні кольори бренду – золотий, зелений, чорний, темно-синій, білий, жовтий, червоний, сірий.
Розробка стратегії обійшлася МЗС у 100 тисяч доларів. Для реалізації заходів стратегії щорічно буде потрібно близько 35 млн доларів.