Існують побоювання, що російська сторона за посередництвом братів Клюєвих штучно доводить до банкрутства та знищення на користь розташованого в РФ підприємства АТ “Червоний якір» бахмутського заводу ПАТ “Машинобудівний завод “Вістек”, що входить до складу всеукраїнського холдингу “Укрпідшипник“. Про це повідомила журналістка Тижня.
Вона нагадала, що про небезпеку для існування заводу через штучне банкрутство задля стратегічних цілей ще два роки тому писав керівник “Інформаційного опору” Дмитро Тимчук: “ … працівники підприємства висловлюють побоювання, що за посередництвом братів Клюєвих російською стороною здійснюється штучне доведення до банкрутства та знищення підприємства на користь російського АТ«Червоний якір» (РФ, м. Нижній Новгород), що випускає аналогічну продукцію, яка за якісними показниками значно поступається українському підприємству і програє конкуренцію на міжнародному ринку”.
Також зазначається, що Служба безпеки України повідомила екс-генеральному директору “Вістеку” Ордашу Дадашову про підозру в тому, що машинобудівне підприємство за документами нібито експортувало гірниче обладнання на адресу російських компаній. Насправді ж промислове обладнання доставлялося на вуглевидобувні підприємства, розташовані у терористичній організації “ДНР”.
Своєю чергою Дадашов, коментуючи свою відставку заявив, що на минулих виборах у Верховну Раду він підтримав кандидата від Опозиційної платформи Федора Христенка, який і переміг у перегонах по округу. І не підтримав креатуру колишнього керівника штабу Клюєвих Олександра Шинкаренка після того, як Андрію Клюєву не дозволили балотуватися.
Через це, за словами Дадашова, власники-акціонери вирішили помститися: не перерахували гроші для погашення заборгованості, як обіцяли трудовому колективу раніше. У свою чергу, представники Клюєвих запевняли працівників, що вся провина лежить виключно на генеральному директорові, який свою заробітну плату отримував, про завод не дбав, а ще й організовував злочинні схеми.
«На тлі доволі відчутного скорочення активів Клюєвих в Україні, яке відбувається з 2015 року, схоже, що нинішня ситуація навколо “Вістека” цілком вкладається в план переформатування гілок машинобудівної сфери задля урахування інтересів російської сторони. І розкол колишніх спільників-”регіоналів”, під час якого відбувається “жонглювання” різними прізвищами, “зливання” схем та заміна гравців — теж процес логічний та зрозумілий в сучасних політичних реаліях», — наголошує журналістка.