В Україні запрацював контакт-центр із боротьби з COVID-19

2 Листопада 2020, 11:16

У понеділок, 2 листопада, почав роботу контакт-центр Міністерства охорони здоров’я з протидії COVID-19. Там можна отримати інформацію, якщо пацієнт не може зв'язатися зі своїм сімейним лікарем чи отримати направлення на аналізи. Про це заявив на брифінгу міністр охорони здоров’я Максим Степанов.

 

За його словам, у центрі буде працювати 150 операторів, сама гаряча лінія функціонуватиме цілодобово. Номер телефону – 0 800 60 20 19.

 

"Алгоритм дії наступний: якщо оператору необхідно уточнити інформацію, а ви розумієте, що такого буде дуже багато, наприклад, ви зателефонували з якогось там невеликого міста у Хмельницькій області, і вас турбує питання, що ви не можете додзвонитися своєму сімейному лікарю. Або ви не можете отримати направлення на здачу аналізів, або комп’ютерну томографію. Або у вас виникли питання з ПЛР-тестування. Щоб з’ясувати і надати вам вичерпну відповідь, оператору потрібно буде зв’язатися з відповідним містом, з відповідним сімейним лікарем, і потім надати цю інформацію", –  зазначив Степанов.

 

Дані реєструватимуться в CRM-системі, яка автоматично буде надсилати їх на розгляд у регіони.

 

"Потім, після отримання відповіді, оператор обов’язково вам повинен зателефонувати", – сказав очільник МОЗ.

 

Нагадаємо, за минулу добу, 1 листопада, в Україні зафіксували 6 754 нових випадків COVID-19.