У результаті збою в роботі прально-прасувального комплексу вагонної дільниці Київ-Пасажирський, що вийшов із ладу ввечері 13 червня, п’ять пасажирських потягів не змогли вчасно виїхати з Києва. Про це інформує прес-центр Укрзалізниці.
Згідно з текстом, потяги не встигли оперативно укомплектувати білизною.
«Про відставання від графіка руху поїздів пасажирів постійно інформували на вокзалах, їм безкоштовно запропонували скористатися залами очікування № 2 та № 3 Центрального вокзалу, дитячим залом, залом підвищеного комфорту на 3-му поверсі Південного вокзалу, а також на конкурсі», – йдеться у повідомленні.
Водночас ті, хто відмовився від поїздки, мали можливість повернути квитки, для цього були відкриті шість залізничних кас (5 на Центральному вокзалу, 1 на Південному).
«Кошти за невикористані квитки понад 200 пасажирам повернули у повному обсязі – загалом більше 38 тис. гр.», – сказано в тексті.
«Загалом через збій у роботі прального комплексу вчора (13 червня – Ред.) після 20 години із запізненням відправилися зі столиці поїзди № 49 Київ – Трускавець, № 6 Київ – Москва, № 124 Київ – Костянтинівка, № 134 Київ – Лисичанськ та № 298 Київ – Херсон», – зазначають в Укрзалізниці.
Нагадаємо, в березні Укрзалізниця звільнила двох посадовців після скандалу з неякісною білизною в потязі.