У Великій Британії авіакомпанія British Airways досі не усунула проблеми, спричинені глобальним збоєм в ІТ-системі, що стався напередодні, 27 травня, повідомили ЗМІ.
Зокрема пасажирів у лондонському аеропорту Хітроу попередили про можливі проблеми з обслуговуванням та дотриманням розкладу рейсів, тому клієнтам перевізника варто рахуватися з подальшими труднощами.
Окрім того, адміністрація аеропорту закликала всіх пасажирів British Airways, рейси яких скасували напередодні, не їхати в аеропорт 28 травня, за винятком випадків, якщо вони придбали собі квиток на інший рейс.
У самій авіакомпанії British Airways теж визнали зрив розкладу польотів у неділю, 28 травня.
Зазначимо, що авіакомпанія напередодні заявила, що не має доказів спричинення глобального збою в її ІТ-системі кібератакою.
Нагадаємо, у Британії скасували авіарейси через комп'ютерний збій на двох великих летовищах.