Маніпуляції щодо коронавірусної хвороби COVID-19 стають складовою передвиборчих кампаній напередодні президентських у США. Про це пише журналіст Тижня Христина Вовчук.
За її словами, десятки платних постів від кандидатів-республіканців у Facebook зі звинуваченнями на адресу Китаю часто використовують як інструмент для збирання коштів на вибори з прямим посиланням на пожертви.
Натомість, зауважує Вовчук, демократи роблять ставку на критику несвоєчасних дій Трампа як відповідь на спалах вірусу в Ухані. Наприклад, реклама кандидата від Демократичної партії Джо Байдена включає перші реакції Трампа на коронавірусну хворобу. Команда Байдена також заявляє, що адміністрація президента ніколи не мала команди Центру з контролю та профілактики захворювань у США (CDC) у Китаї. Однак не згадує, що медичний працівник CDC був частиною місії ВООЗ у Піднебесній.
Детальніше читайте в черговому номері журналу «Український тиждень»