Результати кількісного дослідження громадської думки на окупованих територіях, проведене з 7 по 31 жовтня компанією "Нью імідж маркетинг груп" та оприлюднене у "Дзеркалі тижня" викликають сумніви у власній достовірності. Про це пишуть Texty.org.
"Нью-імідж маркетинг груп" була неодноразово помічена у передвиборчих маніпуляціях, у тому числі з соціологічними опитуваннями. Одним з її представників був Андрій Прокопенко.
Це той самий Андрій Прокопенко, який зараз працює головою державної адміністрації Чернігівської області. Зеленський призначив його на посаду нещодавно, 2 листопада 2019 року. До цього Прокопенко, як політтехнолог, співпрацював із виборчим штабом Зеленського та "Слуги народу".
Крім цього, "Український інститут майбутнього", який замовив дослідження разом з "Дзеркалом Тижня", це аналітичний центр, який підтримує Зеленського ще з часів, коли той лише починав боротьбу за президентство, та який пов'язують із заступником міністра внутрішніх справ Антоном Геращенком.
Окрім того, Галина Янченко, дружина виконавчого директора інституту Віктора Андрусіва, на останніх виборах до ВР отримала місце у першій п'ятірці списку партії "Слуга Народу".
Наголосимо, наразі неможливо визначити, наскільки і в яку сторону можуть відрізнятися справжні настрої населення окупованих територій. Однак, навряд чи варто до цього залучати дані від компанії з сумнівною репутацією, яка не один раз використовувала "соцопитування" для політ-технологічних маніпуляцій, і на яку можуть мати вплив представники поточної влади.
Раніше за Нью-імідж маркетинг груп було помічено завищення рейтингів Володимира Литвина, Генадія Корбана або партій Наталії Королевської.
Для того, щоб довести справжність дослідження "Нью-імідж маркетинг груп" має оприлюднити "сирі результати" опитування, тобто відповіді з кожної анкети.