Національний банк закликає українців скаржитися на банки, які нав'язують їм непотрібні послуги. Про це повідомляє прес-служба Нацбанку.
"Споживачі мають право скаржитися до фінансової установи, якщо її співробітники нав’язують непотрібні послуги. А якщо відповідь установи не задовільнила, вони можуть звертатися до Національного банку", – йдеться у повідомленні.
Законодавство забороняє фінансовим установам нав’язувати послуги, але упродовж останніх восьми років державні органи не мали повноважень контролювати ринкову поведінку.
Після прийняття Верховною Радою закону щодо захисту прав споживачів фінансових послуг НБУ отримує інструменти регулювання ринкової поведінки учасників фінансового сектору.
Нагадаємо, Рада схвалила закон про захист прав споживачів фінпослуг 20 вересня.