МінТОТ про результати всеукраїнської кампанії: суспільство втомилося від конфлікту

23 Серпня 2018, 19:06

Міністерство з питань тимчасово окупованих територій і внутрішньо переміщених осіб оприлюднило результати досліджень у 2018 році SCORE Index, а також результати Всеукраїнської кампанії «Посада: простий українець».

 

“Рівень довіри в громадах по всій території України досить високий, українці найбільше довіряють один одному: друзям, сусідам, колегам на роботі. Високий рівень довіри одне до одного спостерігається як на сході так і на заході, як на півночі так і на півдні України”, — зазначив Міністр Вадим Черниш.

  

 

 

Повідомляється, що протягом тижня українці вітали одне одного через сайт, створюючи листівки із привітаннями. В кампанії взяли участь люди з усіх  куточків України, в тому числі з тимчасово окупованих територій Донецької та Луганської областей, а також АР Крим та ділилися привітаннями у соцмережах і месенджерах.

 

 

Кампанія набула ефекту флеш-мобу, залучивши до привітань відомих людей — ФК «Шахтар», «Динамо», «Маріуполь», письменників Юрія Андруховича, Олександра Ірванця, телеведучого Ігоря Кондратюка, журналістку та посла доброї волі ООН Ларису Денисенко, гурт «Сестри Тельнюк», PaniValkova та інших.

 

“Через привітання з Днем Незалежності ми постаралися створити умови для того, щоб, проста людина з однієї групи змогла розпочати діалог з людиною з іншої групи. І ми побачили дуже цікаві тенденції. По-перше, на наше прохання в кампанію включилися дуже багато обласних адміністрацій, органів місцевої влади – вони надали свої інформаційні майданчики, щоб усі люди могли побачити, що є такий інструмент — спеціальний сайт-конструктор для привітання України і один одного з Днем Незалежності.

 

 

"По-друге, за допомогою цієї кампанії ми маємо змогу зрозуміти, що таке Незалежність для українців, яких досягнень вони чекають від Держави, чого вони хочуть самі досягти в цій Державі,  а також побачити з кого ж ця Держава створена? Наше суспільство складається з індивідуальностей, особистостей, які через різноманітні конфлікти, а також штучно створені політичні перепони, не завжди мають можливість спілкуватися між собою. Важливо почути один одного, тримати діалог між групами, між регіонами, в тому числі через дуже сміливі привітання з тимчасово окупованих територій”, — підкреслив Вадим Черниш.

 

Микола Вересень, який один із перших підтримав ініціативу МТОТ щодо започаткування кампанії «Посада: простий українець», у підсумковій промові звернув увагу на те, що сьогодні в Україні очевидні позитивні зрушення у порівнянні із ситуацією 10-20 років тому. Також він зауважив, що, на жаль, в сучасному інформаційному потоці позитивні проекти викликають швидше здивування, ніж зацікавлення.

 

“Важливо бачити позитив, і результати кампанії підтверджують таку необхідність” — підкреслив Микола Вересень

 

 

 

 

“Загальне охоплення кампанії складає близько 15 млн глядачів, слухачів та читачів, щоденно сайт відвідують понад 6000 користувачів. Остаточні результати кампанії будуть відомі після Дня Незалежності, проте вже сьогогодні очевидно, що кампанія “Посада: простий українець” викликала резонанс у суспільстві”, — зазначає очільниця креативної агенції Green Penguin Ірина Тараненко.

 

Кампанія триває — організатори закликають українців залишати свої привітання.

 

 

Нагадаємо, 17 серпня стало відомо, що Міністерство з питань тимчасово окупованих територій і внутрішньо переміщених осіб України запустило всеукраїнську інформаційну кампанію "Посада: простий українець"  до Дня Незалежності.