В Україні у вівторок, 22 травня, почали діяти нові вимоги до виписки рецептів на усі ліки, крім наркотичних та психотропних, та медвироби. Про це повідомила прес-служба Міністерства охорони здоров'я.
Згідно з повідомленням, головні зміни стосуються впровадження електронного рецепту та заповнення паперових бланків. Крім того, нові зміни дають право виписувати рецепти лікарям, що здійснюють медичну практику як фізична особа-підприємець.
Відтепер рецепти мають містити таку інформацію про лікаря:
- Найменування закладу охорони здоров’я або ПІП ФОП;
- Адреса закладу охорони здоров’я або ФОП;
- Код ЄДРПОУ/ Реєстраційний номер облікової картки платника податків;
- Реквізити ліцензії на медичну практику або рішення органу ліцензування.
Червоний штамп “Вартість підлягає відшкодуванню” замінено на нове додаткове поле у рецепті: “Джерело фінансування” в якому зазначається назва урядової або муніципальної програми для пільгового відпуску лікарських засобів. Це поле в електронному рецепті дозволить чіткіше контролювати виконання урядових та регіональних програм.
"У відомостях про пацієнта лікар повинен зазначити прізвище, ініціали та вік пацієнта, а також номер його амбулаторної чи стаціонарної картки. Номер картки поєднуватиме історію лікування пацієнта з усіма даними про нього в системі E-health. Також він допоможе уникнути плутанини, у разі якщо різні пацієнти матимуть однакові імена та дату народження", – зазначається у повідомленні МОЗ.