Консалтингова компанія Magna Global прогнозує, що після незначного сповільнення у 2017-му видатки на рекламу наступного року зростуть на 4,5%. Про це пише британський тижневик The Economist.
За прогнозом, лідером будуть мобільні пристрої: тут витрати збільшаться на 24%. Зміни в індустрії продемонструє ринок цифрової реклами, частка якого (38%) вперше перевищить частку телереклами (36%), очікують у Dentsu Aegis Network.
«Стимулюватимуть рекламні бюджети гучні спортивні події або вибори до Конгресу. У Західній Європі ринок буде менш стабільним: зокрема, через Brexit видатки на рекламу в Британії зростуть лише на 1,5%. Індія покаже 12,5% з огляду на стрімкий розвиток економіки», – йдеться в матеріалі.
Детальніше читайте в щорічному спецпроекті журналу The Economist та «Українського тижня» «Світ у 2018»