Компанія Google вперше виявила факти, що російські оператори експлуатували платформи компанії для впливу на президентські вибори США 2016 року. Про це пише The Washington Post.
Так, компанія виявила, що десятки тисяч доларів були витрачені на рекламу з російських акаунтів, які займалися розповсюдженням дезінформації на продуктах Google, у тому числі YouTube, Gmail і сервісі онлайн-реклами DoubleClick.
Відкриття Google є вагомими, оскільки, за інформацією видання, реклама закуповувалася не з петербурзької "фабрики тролів" – це означає, що зусилля Росії по розповсюдженню дезінформації в Інтернеті можуть бути набагато більшою проблемою, ніж вважалося раніше.
Зазначається, що компанія Google розпочала розслідування з цього питання, після того, як Конгрес примусив технологічні компанії визначити, як російські оператори використовували соціальні медіа, інтернет-рекламу та інші цифрові інструменти, щоб вплинути на президентські вибори 2016 року.
Люди, які знайомі з дослідженням, заявили, що Google розглядав безліч рекламних оголошень, вартість яких становить менше 100 тис доларів і що компанія досі з'ясовує, чи вся реклама надходять від тролів або ж деякі з них надхоить від звичайних людей.
Як повідомлялося, 28 вересня Конгрес США запросив Facebook, Google і Twitter на публічні слухання щодо втручання РФ у вибори.