До вересня «Київводоканал» виправить помилки в системі нарахувань за послуги, які він надає. Про це заявив директор розрахункового департаменту "Київводоканалу" Валерій Люлін.
За його словами, Київ протягом року переводиться на нову систему нарахувань за послуги, яка передбачає постійне відображення та облік актуальних показників квартирних лічильників, що і спричинило неточності в платіжках, які отримали кияни.
Люнін додав, що щомісяця "Київводоканал" приймає близько 30 тис. споживачів і коригує нарахування.
Директор розрахункового департаменту зазначив, що кияни можуть платити за фактичними показами лічильника, але обов'язково відображати їх у платіжних документах. "Київводоканал" у свою чергу зобов'язується здійснювати перерахунок.
"Кожен день ми аналізуємо помилки і готуємося до наступного місяця їх максимально виправити", – запевнив він.
Люлін також повідомив, що зараз компанія з'ясовує ситуацію з квитанціями 7 тис. споживачів, які отримали нарахування за нібито спожиті 50 кубометрів води, при тому що середня норма споживання становить 3–5 кубометрів.
"За нашими підрахунками, близько 7 тис. споживачів цього місяця отримали нарахування приблизно по 50 кубометрів, хоча вони передавали показання лічильників. Ми зараз з'ясовуємо цю ситуацію. І я думаю, автоматично ми зробимо перерахунок, якщо були передані правильні показники. Зараз можна заплатити за фактичне споживання", – сказав Люлін.
Нагадаємо, раніше стало відомо, що в деяких платіжних повідомленнях за липень нарахування за послуги водопостачання та водовідведення можуть не відповідати фактичним обсягам споживання. За даними КМДА, неточності спричинено системним збоєм у деяких банківських установах під час внесення даних показань лічильників.