На міжнародному фестивалі реклами «Канські Леви» проект Українського кризового медіа-центру «Свідок» отримав «Бронзового Лева» у категорії Entertainment Lions for Music.
Зазначається, що робота присвячена трагедії Бабиного Яру 1941-го року.
"Метою проекту "Свідок" було донести, що кожен із живих має відповідальність бути голосом тих, хто загинув – у цьому геніальність простої і проникливої ідеї-заклику, яка відразу зрезонувала спочатку з членами оргкомітету відзначення в Україні, з міжнародними партнерами, з усією творчою командою, що працювала, не покладаючи сердець, голів і рук, з учасниками події, і врешті решт – суддями в Каннах. Канський Лев, у першу чергу, велика перемога України, стратегічної ідеї з України, що упевнено ставить нас на творчу карту світу", – прокоментувала перемогу член правління Українського кризового медіа-центру Наталія Попович.
Нагадаємо, 2 січня активісти оприлюднили ролик про досягнення ЗСУ в 2016 році"Сила, якій можна довіряти". Українська армія стала однією з найбільших у Європі.