Верховна Рада ухвалила в першому читанні зміни до закону "Про рекламу" (щодо використання окремих елементів благоустрою та контактної мережі при здійсненні рекламної діяльності). Законопроект №3454 за основу підтримали 233 народних депутати.
Законопроект передбачає, що розміщення реклами на підтримуючих, опорних та інших елементах контактної мережі, на засобах та обладнанні (у тому числі опорах) зовнішнього освітлення, забороняється.
Як зазначається в пояснювальній записці, закон "має обмежити тотальне панування у міському просторі рекламоносіїв, яке призвело до візуального засмічення наших вулиць та площ, має сприяти збереженню автентичності та просторової композиції об'єктів культурної спадщини та архітектурних ансамблів, покращити ситуацію у сфері безпеки дорожнього руху".
Нагадаємо, у квітні Київрада затвердила зміни до Концепції розміщення зовнішньої реклами у столиці, згідно з якою територію міста поділять на п'ять форматних зон з окремим режимом розміщення об'єктів зовнішньої реклами в кожній. У нульовій форматній зоні пропонується заборонити розміщення будь-яких об'єктів зовнішньої реклами. Такою зоною будуть історичні місця, сквери, парки, перехрестя та транспортні розв'язки.