Авіакомпанія United Airlines змінить правила посадки співробітників на власні рейси після скандалу з пасажиром, якого силою зняли з рейсу, передає BBC. Перевізник заявив, що в майбутньому його співробітники будуть отримувати місця не менше, ніж за годину до вильоту. На такий крок компанія пішла після скандалу з 69-річним пасажиром, доктором в'єтнамського походження Девідом Дао.
11 квітня співробітники служби безпеки буквально виволокли Дао з літака, який повинен був вилетіти з Чикаго в Луїсвілль. При цьому Дао позбувся двох передніх зубів, у нього був зламаний ніс. Приводом для висадики Дао з рейсу, став овербукинг – квитків на літак було виписано більше, ніж було місць у салоні. При цьому авіакомпанії потрібно було посадити на рейс своїх співробітників, які повинні були вийти на роботу в іншому місті на наступний день.
Дао був одним з тих, кому запропонували поступитися своїм місцем. Але він відмовився покинути літак, пославшись на те, що його днем пізніше теж чекає робота і пацієнти. Тоді троє чоловіків витягнули його з літака силою.
Цей інцидент, зняв на відео і опублікував інший пасажир.
Дао заявив про намір подати в суд на United. Його адвокат заявив, що Дао вважає подію "жахливішою і боліснішою, ніж те, що він пережив, залишаючи В'єтнам".
Гендиректор United Оскар Муньос спочатку попросив вибачення за те, що довелося "перемістити" пасажирів, і пояснив, що один з них вів себе "вороже". Ця заява була сприйнята багатьма як спроба уникнути коментарів щодо застосування сили до пасажира. Пізніше Муньос випустив ще одну заяву. На цей раз він визнав, що сталося "жахлива подія". Авіакомпанія обіцяла повернути гроші за політ всім пасажирам рейсу.