Facebook заявив про боротьбу з фейковими новинами перед президентськими виборами у Франції

6 Лютого 2017, 16:33

Представники соціальної мережі Facebook заявили, що спільно з провідними французькими ЗМІ, організують проект для боротьби з неправдивими новинами у соцмережі. Компанія Google також заявила про приєднання до ініціативи.

Такий проект учасники вже назвали як "Перехресна перевірка" (Cross Check).

Ініціатива виникла, оскільки під час минулорічних президентських виборів у США Facebook критикували за те, що компанія не доклала всіх зусиль для уникнення публікацій неправдивих новин на своїй платформі.

У відповідь соцмережа почала працювати над цією проблемою перед французькими виборами, які мають відбутися у квітні і в травні цього року.

Представники Facebook у США заявили, що планують дозволити користувачам позначати неправдиві новини.

Соцмережа також планує перевіряти правдивість інформації за допомогою сайту Snopes, який спеціалізується на перевірці фактів, а також ABC News і Associated Press.

Нагадаємо, схожу ініціативу Facebook запустив у січні у Німеччині. У серпні 2016 року компанії Google, Facebook і Twitter заявили, що працюють над спільним проектом, метою якого є боротьба з пропагандою екстремізму.