У Києві передумали будувати метро на Троєщину

7 Грудня 2016, 16:46

У Києві вирішили призупинити плани щодо розвитку Подільсько-Вигурівської лінії метро на Троєщину. Про це заявив заступник голови Київської міської державної адміністрації Ілля Сагайдак.

Він пояснив, що в якості альтернативи пропонується "швидкісний коридор" – окрема лінія для комунального транспорту.

"Ми фізично виділимо смугу для громадського транспорту, щоб туди не могли заїхати автомобілісти. Тролейбус або автобус буде обладнаний датчиком GPS, який при наближенні громадського транспорту до перехрестя включає йому довге зелене світло. Зупинки будуть обладнані спеціальними турнікетами, по суті це буде наземне метро", – розповів Сагайдак.

Читайте також: У Києві збудують відокремлену тролейбусну лінію на Троєщину

На першому етапі розвитку системи швидкісного коридору передбачена реалізація лінії "Троєщина-Чоколівка", з розгалуженням на Відрадний, з потенційним добовим попитом в 140 тис. пасажирів.

За словами Сагайдака, проект включає: реконструкцію 22 км дороги, забезпечення доступу до станцій і пересадкових вузлів – ст. метро Петрівка, трамвайної зупинки на вул. Фрунзе, ст. м Дорогожичі, ст. м. Шулявська, до лінії швидкісного трамваю на Борщагівку, зупинки електрички на "Караваєви дачі". За попередніми оцінками, реалізація такого проекту коштуватиме 100 млн євро.

"На перший погляд, здається, що багато, але аналог коштує в десятки разів дорожче. Справа навіть не в грошах, а в часі. Щоб побудувати лінію метро на Троєщину знадобиться років 10-15, а враховуючи, як йде таке будівництво в Україні, то і усі 20 років. У свою чергу, цей проект можна реалізувати за три роки", – говорить Сагайдак.

Нагадаємо, що київська адміністрація оцінювала будівництво Подільсько-Вигурівської лінії метро на Троєщину у 31 мільярд 550 млн грн.

читати ще