АМКУ визнав неправомірним збір банківської комісії під час оплати компослуг

3 Листопада 2016, 17:56

Антимонопольний комітет України виявив неправомірність сплати громадянами комісії в банку або поштовому відділенні при оплаті послуг ЖКГ, оскільки дані витрати закладені в тарифи. Про це йдеться у повідомленні прес-служби АМКУ, що розміщене на сайті регулятора.

Згідно з повідомленням, про це йдеться у схваленому 1 листопада звіті про результати дослідження ринку послуг з прийому готівкових платежів від фізичних осіб за житлово-комунальні послуги.

"Споживач сплачує комісійну винагороду за прийом платежів двічі – її закладено в тариф на послугу ЖКГ, а також за послуги банку чи "Укрпошти" відповідно до встановлених ними тарифів", – зазначають в АМКУ.

Читайте також: Експерт: Ухвалення закону щодо зміни формування штрафів АМКУ лише формально виконає вимогу ЄС

Також повідомляється, що якщо постачальник комунальних послуг уклав договір і сплачує банку або "Укрпошті" витрати на прийом платежів, споживачам все одно доводиться платити комісію двічі.

Звіт АМКУ підготовлено за результатами дослідження, яке проводилося у зв'язку з численними зверненнями громадян до органів регулятора і охоплювало 2015 рік і п'ять місяців 2016 року. Дослідження ринку послуг з приймання готівкових платежів від фізичних осіб (населення) за житлово-комунальні послуги (за послуги з постачання холодної і гарячої води, водовідведення, природного газу, електроенергії та централізованого опалення на користь надавачів цих послуг) містить аналіз стану конкурентного середовища на регіональних ринках в обласних центрах.

З матеріалами звіту можна ознайомитись тут.

Нагадаємо, раніше Кабінет міністрів України ввів можливість оплати в розстрочку житлово-комунальних послуг громадянами, які не отримують житлові субсидії.