Компанії Google, Facebook і Twitter працюють над спільним проектом, метою якого є боротьба з пропагандою екстремізму. Про це пише видання The Wall Street Journal.
Під час експериментів користувачам, в пошукових запитах яких будуть містити слова на кшталт «шаріат» і «моджахед», демонструватимуться спеціальні анімовані відеоролики з критикою джихадизму.
Інтернет-гіганти у рамках експерименту збираються з’ясувати, який тип повідомлень дозволить відмовити потенційних екстремістів від радикальних поглядів. Як тільки це буде з'ясовано, модель буде представлена виробникам інтернет-контенту.
Рішення про запуск проекту було ухвалено після того, як державні чиновники заявили, що екстремістські матеріали, які поширюються в соцмережах, зіграли свою роль в трагедіях у Ніцці та Орландо.
Нагадаємо, у місті Ніцца у Франції в натовп людей врізалася вантажівка, внаслідок чого 84 людини загинули, понад 200 отримали поранення. Чоловік, який перебував у кабіні автомобіля, імовірно, тунісець за походженням, відкрив вогонь із вогнепальної зброї. Його застрелила поліція. Президент Франції Франсуа Олланд назвав події в Ніцці терактом.
У ніч на 12 червня Омар Матін влаштував стрілянину гей-клубі в Орландо. За останніми даними, через стрілянину загинули 50 людей, ще 53 поранені. Відповідальність за стрілянину взяло на себе угруповання «Ісламська держава».