Споживацький індекс довіри, який визначає компанія Nielsen оновив історичний антирекорд у першому кварталі 2016 року. Про це йдеться у публікації видання «КоммерсантЪ».
Повідомляється, що вперше за 11 років спостережень індекс опустився до 63 пунктів. Для порівняння, у першому кварталі 2009 року (період глобальної економічної кризи – Ред.) індекс перебував на рівні 75 пунктів, а в першому кварталі 2015 року він становив 72 пункти.
За оцінками Nielsen, рекордно низькою (82% за підсумками першого кварталу 2016 року) стала частка росіян з вільними грошима, які залишилися після витрат на основні потреби і обов'язкові платежі. Під час кризи 2009 року ця частка становила 93-96%.
Від витрат на розваги відмовилися 59% опитаних, а від купівлі нового одягу – 61%. Більше половини росіян (52%) зізналися в початку 2016 року, що переходять на дешевші продукти. Майже третина жителів Росії, за даними Nielsen, також економлять на відпустці.
«Виснаження – так одним словом можна охарактеризувати стан російських споживачів сьогодні», – заявила директор по роботі з глобальними клієнтами «Nielsen Росія» Маріна Лапєнкова.
У публікації також ідеться, що частка росіян, які не вірять у покращення ситуації досягла 70%.
Як повідомлялося, Світовий банк спрогнозував Росії рекордну швидкість поширення бідності з кінця 90-х років.