У КМДА пояснили, як киянам платити за «комуналку» у зв’язку зі збанкрутінням «Хрещатика»

7 Квітня 2016, 12:42

Попри припинення прийому платежів банком «Хрещатик», усі платежі за «комуналку» надійшли за призначенням, оскільки для таких рахунків було забезпечено переадресацію. Про це повідомив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв, передає прес-служба.

За його словами, платіжки за березень надійдуть споживачам з новими реквізитами банків.

«Мешканці столиці можуть здійснити оплату у відділені будь-якої банківської установи або «Укрпошти». У платіжних документах виготовлених КП ГІОЦ для оплати житлово-комунальних послуг за березень 2016 року (мешканці їх отримають на початку квітня 2016 року) будуть вказані нові реквізити для зарахування коштів. При цьому грошові кошти сплачені мешканцем за житлово-комунальні послуги у попередні періоди, навіть за платіжними документами, в яких зазначено реквізити банку «Хрещатик», автоматично зараховані на новий  розподільчий рахунок КП ГІОЦ, відкритий у державному банку. Таким чином, усі сплати зараховано і кияни не втратили своїх коштів», – пояснив заступник голови КМДА.

У разі необхідності отримання додаткової інформації стосовно зарахування сплачених коштів, у мешканців міста є можливість звернутися до будь-якої точки обслуговування комунального концерну «Центр комунального сервісу» (адреси точок прийому та графік їх роботи розміщенні на сайті ЦКС за адресою:cks.kiev.ua) або перевірити факт зарахування коштів у особистому кабінеті на сайті Комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр»: https://www.gioc.kiev.ua/cabinet/.

Нагадаємо, 5 квітня НБУ відніс Хрещатик до неплатоспроможних і ввів тимчасову адміністрацію.

У зв'язку з цим, перший заступник голови Київської міської державної адміністрації Геннадій Пліс застеріг жителів столиці від оплати комунальних послуг за квитанціями, в яких вказані реквізити "Хрещатика".

Крім того, обслуговування "Картки киянина" передали від банку "Хрещатик" у державний Ощадбанк.