Комітет виборців України (КВУ) склав рейтинг найпоширеніших форм роботи з електоратом, які використовували місцеві організації політичних партій та потенційні кандидати впродовж червня-серпня 2015 року. Про це повідомили на сторіці організації у мережі Facebook.
Читайте також: КВУ: для більшості політсил підкуп виборців є дієвішим за повноцінну кампанію.
Виявилося, що найпоширенішими видами агітації стали розміщення матеріалів на носіях зовнішньої реклами (білборди) та в ЗМІ.
Такі форми роботи стали основними відразу у 15 областях України. Менш поширеним є встановлення агітаційних наметів. Їх використання було зафіксовано у 18 областях, у 10 з яких використосувалось часто.
Іншою формою стало проведення концертів, вистав та спортивних змагань. Такі випадки було помічено у 18 областях, а часто зустрічається у семи з них.
Ще однією формою роботи із виборцями є організація масових заходів (мітинги, демонстрації, пікети). Такі форми мали місце у 19 областях, проте лише у двох областях їх використовувались часто.
Серед найменш поширених форм – проведення публічних дебатів, дискусій, круглих столів та прес-конференцій. Такі випадки було помічено у 13 областях, проте в жодній з них вони не використовувались часто.
«Це свідчить про те, що політичні партії та потенційні кандидати наразі не ведуть змістовної роботи із виборцями і зосередились на поширенні власних ідей через менш конструктивні форми роботи», – йдеться у повідомленні.
Як повідомлялося, КВУ назвав сім регіонів з найбільшою кількістю кандидатів на місцевих виборах.
Нагадаємо, місцеві вибори в Україні відбудуться 25 жовтня.