З минулого року, коли Росія запровадила ембарго на імпорт польських фруктів, у Польщі з’явився великий надлишок яблук, завдяки чому вдалося значно збільшити виробництво та продажі сидру. Про це пише авторитетне британське видання The Economist.
«По всій Європі сидр і аналогічний грушевий напій – пері – рекламуються як делікатеси для витончених гурманів. Не став винятком і дорогий сегмент варшавських барів. А з минулого року, коли Росія запровадила ембарго на імпорт польських фруктів, у країні з’явився великий надлишок яблук. Якщо не можна їх експортувати, міркують місцеві мешканці, то чому б їх не пити?», – йдеться в матеріалі.
За даними The Economist, у Польщі продаж сидру різко зростає (цього року очікується на рівні 18 млн л проти 1,9 млн л у 2013-му), і виробники сподіваються на конкуренцію сидру з пивом за звання національного напою.
Томаш Соліс, віце-президент національної спілки садівників та Асоціації любителів сидру, називає новий популярний напій «можливістю стратегічного розвитку» в кількох розуміннях. За його словами, російське ембарго мало «знищити нас», польських власників фруктових садів, натомість зробило їх «сильнішими, примусивши до інновацій».
Детальніше читайте в черговому номері журналу "Український тиждень".