У Кличка вирішили боротися зі стихійною торгівлею за допомогою Facebook

22 Липня 2015, 16:27

Департамент промисловості та розвитку підприємництва закликає киян разом боротися із сезонною стихійною торгівлею. Для цього у соціальній мережі Facebook створена сторінка «Стоп Стихійка», яка має на меті об’єднати зусилля влади і киян у боротьбі з цим ганебним явищем. Про це повідомляє сайт КМДА.

Згідно з повідомленням, директор Департаменту Максим Кузьменко сподівається, що поєднання соціальної відповідальності громадян і дієвості влади дасть потрібний результат.

«Ми просимо кожного, хто бачить осередки стихійної торгівлі – фотографуйте і разом із інформацією про місце залишайте фото на сторінці. Ми оброблятимемо інформацію, що надходитиме від киян, та передаватимемо її нашим інспекторам. Регулярно звітуватимемо, щоб розуміти, як наше місто стає чистішим. Але цього можливо досягти лише за активної участі людей, бо, насправді, кожен власним гаманцем і здоров’ям обирає – «швидка» покупка чи безпека», – заявив Кузьменко.

За його словами, значна частина центру міста очищена від стихійної торгівлі. Однак у більшості районів, особливо в людних місцях, вона ще процвітає.

«На жаль, кияни не розуміють, на яку небезпеку наражаються, купуючи товари в таких місцях. Справа в антисанітарії, у безконтрольності та безвідповідальності стихійних продавців», – зауважив Кузьменко.

Він також додав, що людям, які збувають свої продукти просто неба, міська влада готова запропонувати місця на найближчих ринках.

«Вартість одного дня «торгівлі» з піддону, якщо враховувати оплату «кришувальникам», вища, ніж вартість легального дня на офіційному ринку. Але на ринку і покупець, і продавець почуваються більш захищеними. Покупці мають можливість купити якісну перевірену продукцію, а продавці – торгувати легально. Виграють усі», – підсумував Кузьменко.