В Україні є базовий перевізник, котрий повинен працювати з базовим аеропортом на європейських принципах. І це нормально, що він має кращі умови, ніж решта. Про це в інтерв’ю "Українському тижневі" розповів міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський.
"Питання не в монополізмі й лобі. Як здолати монополізм Lufthansa у Франкфуртському аеропорту, Air France в Аеропорту імені Шарля де Ґолля, KLM у Нідерландах? У більшості країн світу є базовий перевізник. Питання в тому, як він поводиться, які умови для пасажирів, чи є надприбутки. Нині в Україні така авіакомпанія одна. І один аеропорт, що має потенціал стати хабом", – заявив міністр.
"Залежність «Борисполя» від МАУ і навпаки – шалена. До того ж у нього купа боргів, які зараз треба повертати. Але в нас є базовий перевізник, котрий повинен працювати з базовим аеропортом на європейських принципах. І це нормально, що він має кращі умови, ніж решта. Щодо міжнародних рейсів, ми проактивно працюємо над залученням нових авіакомпаній, а це допоможе чинити тиск на базового перевізника", – підсумував Пивоварський.
Інтерв’ю з міністром інфраструктури читайте в черговому номері журналу "Український тиждень"