Станом на початок жовтня найбільше зовнішньої політичної реклами розмістили партії "Батьківщина" та "Фронт змін". Про це в коментарі Тиждень.ua повідомив голова координаційної ради (на громадських засадах) Асоціації зовнішньої реклами України Артем Біденко.
«Зараз ми не знаємо точно, чи раптом збільшиться, чи зменшиться кількість зовнішньої політичної реклами в останній тиждень перед виборами. Станом на початок жовтня, «Батьківщина» розмістила не менше 5 тис. площин, далі «Народний фронт» – не менше 4 тис. площин, у «Блоку Петра Порошенка» – не менше 1,5 тис. площин, Радикальна партія Ляшка – не менше 1 тис. площин. «Громадянська позиція» та «Самопоміч» розмістили понад 500 площин. Це попередня інформація з моніторингу», – розповів Біденко.
За його словами, ці цифри надзвичайно великі.
«Батьківщина» та «Фронт змін» взяли кількість зовнішньої реклами аналогічну кількості, яку взяла Партія регіонів у 2002-2004 роках (а по телебаченню ситуація схожа). Для порівняння, Королевська у 2012 році взяла 2 тис. площин, стільки ж було у Партії регіонів, що для того часу було дуже багато. На виборах президентських у 2014 році всі брали 1-1,2 тис. площин», – зазначив експерт.
Біденко переконаний, що це свідчить про неефективність витрат на рекламу.
«Надзвичайно багато та надзвичайно неефективно розмітили рекламу. Чомусь на цих виборах «Батьківщина» та «Фронт змін» вирішили «хапнути» величезну кількість щитів, що є абсолютно неефективно. По витратах я скажу, що на мою думку, близько 20 млн грн щомісяця витрачають кожна з цих політсил. Точні цифри будуть після завершення моніторингу», – додав експерт.