Так, у 1989 році військова частина 25966-А замовила у підприємства п/с А-3395 Міністерства авіаційної промисловості СРСР, правонаступником якого є ДП «Антонов», створення літака Ан-70. Строк дії договору був встановлений до 1996 року.
У 1993 році уряди України та Росії погодилися не припиняти співробітництво за даним договором. У 2002 році Міноборони РФ прийняло усі права і обов’язки замовника за договором, таким чином ставши стороною угоди замість в/ч 25966А.
У 2010 році строк здачі робіт за етапом 1.2.7.3 було продовжено до 25 листопада 2012 року. Ціна цього етапу становить 162 млн російських рублів.
ДП «Антонов» вчасно завершило цей етап і 23 листопада 2012 року надіслало Міноборони РФ повідомлення про готовність робіт. У відповідь російське оборонне відомство прислало заводу вимогу надати комплект звітних документів за вказаним етапом і попереднім, посилаючись на те, що приймання етапу 1.2.7.3 можливе лише за умови пред’явлення матеріалів, що підтверджують виконання попереднього етапу.
ДП «Антонов» надіслало Міноборони РФ всі документи по етапу 1.2.7.3, а по попередньому етапу не надсилало, оскільки ця вимога є необґрунтованою та суперечить договору, відповідно до якого кожен етап приймається окремо.
Суд дійшов висновку, що Міноборони РФ порушило умови договору, не прийнявши етап робіт 1.2.7.3.
Суд стягнув з російського оборонного відомства 29,32 млн російських рублів пені за порушення строків приймання завершеного етапу робіт у розмірі 0,1% ціни виконаного етапу, як це передбачено договором. А також – 1,62 млн рублів неустойки за прострочення виконання зобов’язань за договором.
Представники Міноборони РФ до суду не з’явилися.
Нагадаємо, у березні 2012 року Україна й Росія затвердили схему кооперації з виробництва літаків Ан-70, який є середньомагістральним вантажним літаком.
В грудні 2012 року тодішній прем'єр-міністр Микола Азаров повідомив, що Міністерство оборони Росії замовило в України більше 20 літаків Ан-70.
У 2011 році ж міністерство оборони Росії заявляло, що обсяг замовлень на нові Ан-70 складе 60 літаків.
У квітні 2013-го Азаров заявив, що Україна вироблятиме Ан-70 самостійно, оскільки РФ планувала самостійно розробляти транспортний літак.