Укрзалізниця закупила в екс-директора та «єнакіївських» деревини за удвічі завищеними цінами

13 Серпня 2014, 11:41

Придбають шпали і брус не просочений провідний та мостовий.

Частину товару мають поставити на «Новомосковський ШПЗ» та «Рава-Руський ШПЗ», решту – відповідно до рознарядки замовника.

За інформацією відкритих джерел, не просочений брус можна придбати за 880-1290 грн за кубометр (ціни актуальні на 7 серпня). Це більш ніж удвічі дешевше від тендерних цін «Укрзалізниці», які склали 2 563-2 599 грн за кубометр.

Не просочені шпали 1 та 2 типу придбали за ціною 228-241 грн./шт. та 211-228 грн./шт., в той час як у відкритих джерелах є пропозиції щодо продажу таких шпал по 147 грн (для першого типу) і 120 грн (для другого типу) відповідно.

Підприємство «Західспецбудмеханізація» отримало замовлень на 33,76 млн грн. Конкурентом «Західспецбудмеханізації» на тендері по тих же лотах було ТОВ «Граніт Захід», яке також отримало підряди на суму 9,45 млн грн. Обидва підприємства пов’язує те, що їх засновники мають відношення до ТОВ «Технології ремонту транспортної інфраструктури». Ця фірма заснована низкою підприємств, серед яких – ТОВ «Говерла» Романа Дмитровича Костюка, уродженця м.Кобилець Івано-Франківської області. Звідти також походить Михайло Дмитрович Костюк, у минулому гендиректор Укрзалізниці 2008-2011 рр., губернатор Львівської області у 2011-2013 роках.

Наразі Костюк є заступником голови Київської міськдержадміністрації.

Крім того, при заснуванні ТОВ «Технології ремонту транспортної інфраструктури» директором був Ярослав Жмурко. Після Жмурка фірму якийсь час також очолював Ігор Зюбрик, у свій час прописаний в одній квартирі з Оксаною Зюбрик-Жмурко.

Ярослав Жмурко відомий як голова «Львівського товариства» в Києві, на заходах якого бував Михайло Костюк. Також Жмурко працював у департаменті залізничного транспорту міністерства транспорту і зв’язку та помічником міністра оборони.

Фірма «Транс Св Лайн» отримає 23,29 млн грн. Підприємство належить Роману Симонову, племіннику екс-міністра АПК Миколи Присяжнюка.

Крім того, «МДК-Інвест» з Донецька отримає 18,74 млн грн. Фірму заснувала Оксана Сироквашина з м.Макіївки, відома як партнерка родини Олексія Котляревського, заступника мера м.Єнакієве, у минулому помічника нардепа Владислава Лук’янова. Згодом «МДК-Інвест» переоформили на Василя Гуьєва, який до того був директором при Сироквашиній.

Фірма «Форест», яка отримала замовлення на 4,73 млн грн., належить Іванні Вислинській, колишній дружині Бориса Остапюка, теперішнього гендиректора Укрзалізниці.

ТОВ «Деревообробний завод «Рогатин» заплатять 6,71 млн грн. Співвласником заводу є Михайло Винник, депутат Івано-Франківської облради від Української народної партії.

Також 4,47 млн грн. отримає фірма «Лексен» Руслана Карлова, який у 2010 році працював в «Укрзалізничпостачі».

«Торг-Інвест» замовили деревини на 25,91 млн грн. Підприємство зареєстроване у Новомосковську Дніпропетровської області на запоріжця Андрія Журавля.

Також 15,27 млн грн. отримає підприємство «Соломія»Львівського обласного осередку ВГО «Українська спілка інвалідів «УСІ». Кінцевими власниками через спілку інвалідів є Любомир і Ростислав Заболотні і Ольга Задворна.

«НВП «Техно-Консалт» замовили поставку на – 9,45 млн грн. Фірма належить Сергію Волощенку з Кривого Рогу Дніпропетровської області.

Підприємству «Опал» заплатять 6,86 млн грн. Власником є Володимир Опалінський з м.Новояворівська Львівської області.

«НВФ Колія» отримає 4,47 млн грн. Власниками є дніпропетровці Ігор Босий і Патріція Григораш.

Ще 2,36 млн грн заплатять «Техпроінвест-Україна», що засноване у вересні 2013 року в Кривому Розі. Власницею фірми є Оксана Ємельянова.

Нагадаємо, раніше в Укрзалізниці заявили, що корупційні схеми дозволяли колишнім керівникам підприємства красти близько 2 мільярдів гривень на рік.