Вартість проїзду збільшиться двічі по 10 % у всіх категоріях пасажирських вагонів, окрім вагонів СВ та поїздів Інтерсіті+.
Однак тарифи на здійснення пасажирських перевезень і після індексації залишаться нижчими від їх економічно обґрунтованого рівня. Проїзд українською залізницею і надалі є найдешевшим серед країн СНД.
Підвищення тарифів у грудні 2014 року до грудня попереднього року становитиме 21 %.
Зокрема, наразі вартість проїзду у плацкартному вагоні фірмового поїзда за маршрутом Київ – Харків (489 км), при дії коефіцієнта по днях тижня 1,0, та періоду року 1,07 (з урахуванням комісійного збору, вартості постільної білизни) – становитиме 115,4 гривень, у купейному вагоні – 207,94 гривень.
Після першого етапу підвищення тарифів вартість проїзду у плацкартному вагоні збільшиться на 8,84 гривень і становитиме 124,24 гривень, у купейному – на 18,1 гривень і становитиме 226,04 гривень.
Після другого етапу – з 1 жовтня 2014, вартість проїзду навіть зменшиться, адже діятиме нижчий коефіцієнт періоду року – 0,93.
У плацкартному вагоні фірмового поїзда Київ – Одеса (655 км) зараз, при дії коефіцієнта по днях тижня 1,0, вартість проїзду у плацкартному становить 123,56 грн., у купейному – 220,53 грн.
Після першого етапу підвищення тарифів вартість проїзду у плацкартному вагоні зросте на 9,66 грн. і становитиме 133,22 грн., у купейному – на 19,36 грн. і становитиме – 239,89 грн.
Після другого етапу вартість проїзду у плацкартному вагоні зменшиться на 4,67 грн. та складатиме – 128,55 грн., у купейному – на 9,36 грн. та складатиме – 230,53 грн.
Як відомо, за словами першого заступника голови компанії Максима Бланки, колишнє керівництво "заробляло" на корупційних схемах до 2 млрд на рік.