Що таке ресейл брендового одягу та кому він потрібен?

27 Вересня 2021, 15:53

Які речі потрапляють на ресейл?

Ресейли, чи то бутик, чи інтернет-платформа, ретельно підходять до формування асортименту. Сюди потрапляють речі великих міжнародних брендів з різних цінових сегментів: від золотих годинників Rolex до відносно недорогих кросівок Adidas. Однак основу асортименту незмінно складають речі категорії «преміум». На ресейлі нерідко зустрічаються ексклюзивні й вінтажні лоти — тут можна стати власником справжньої «перлини» світу моди.

Обов’язкова вимога до всіх речей на таких платформах — оригінальне походження. Хоча ресейл найчастіше представлений у форматі маркетплейса, його фахівці уважно стежать за репутацією та не допускають продажу підробок. Наприклад, на сайті https://trends-hunters.com/ua/ кожен лот проходить багатоетапну експертну оцінку, а деякі аксесуари підпадають під апаратне «обстеження». Прилад американської компанії Entrupy спеціально розроблено для проведення професійної аутентифікації брендових речей.

Що стосується зовнішнього вигляду лотів, приймаються лише три варіанти:

  • новий виріб — не був у вжитку, має всі необхідні бирки, оригінальну упаковку;
  • відмінний стан — річ надягали всього кілька разів, тому сліди зношеності відсутні або непомітні;
  • хороший стан — виріб носили дуже акуратно, уважно за ним доглядали.

Це означає, що на ресейл-платформах ви купуєте гарантовано якісну річ, яка тішитиме вас ще дуже довго. При цьому ціна лота значно нижча за вартість аналогічного товару в офіційному бутіку бренду. Це робить модний одяг, взуття, аксесуари та прикраси набагато більш доступними широкій аудиторії покупців.

Кому потрібен ресейл?

Інтернет-магазин брендового одягу першочергово має попит серед тих, хто цінує красу, якість дизайнерських речей і хотів би поповнити персональний гардероб ними. Такі вироби дозволяють створити неповторний стиль, доторкнутися до справжніх шедеврів моди.

Також ресейли актуальні для продавців, серед яких як магазини, так і приватні особи. Вони зацікавлені в швидкій реалізації речей, тому виставляють розумні ціни, додатково модеровані маркетплейсом.

Виникає питання, якщо ресейл схожий на дошку оголошень, навіщо ж потрібен новий формат продажів? Справа в тому, що лише на спеціалізованих ресейл-платформах кожен лот проходить належну перевірку. Звичайні комерційні онлайн-майданчики не обтяжують себе детальною аутентификацією, ефективними механізмами вирішення можливих суперечок, високою якістю обслуговування клієнтів. Саме тому в Києві та інших містах України саме ресейл стає все більш популярним форматом продажу брендових речей.

читати ще