Шість цікавих фактів про екстравагантний бренд Moschino

23 Листопада 2020, 13:06

 

Moschino — італійський модний дім, який пропонує розкішні колекції одягу, взуття, аксесуарів та парфумів. Це один з найбільш ексцентричних модних брендів у світі, тому пропонуємо дізнатись про нього декілька цікавих фактів для розширення кругозору.

Про заснування та концепцію

Бренд заснований у 1983 році Франко Москіно. Перша колекція, як і наступні, була зухвалою та провокаційною. Її довго обговорювали у пресі та критикували. Вироби були занадто яскравими, тому їх не сприймали серйозно. Проте метою Франко Москіно було внести різнобарв’я у занадто серйозний світ моди, у чому він швидко досяг успіху. Він це робив не лише за допомогою курток-бомберів з надписом Rich Bitch, а й влаштовував видовищні шоу на своїх показах. Одного разу одна з моделей з'явилась на подіумі в образі Тіни Тернер.

Про правильну вимову

Правильно говорити «Москіно», адже саме так це звучить італійською.

Про почуття гумору

Дизайнери модного дому мають чудове почуття гумору. Прекрасний приклад — парфуми, випущені у 2015 році у флаконі, що нагадував розчин для прибирання. Придбати їх можна за цим посиланням makeup.com.ua/brand/27007/.

Ще одним доказом цього є те, що в колекції осінь-зима 2017-2018 Moschino запропонував такі модні аксесуари, як штори для душу, пакети для сміття та сміттєві баки. А також використав велосипедне колесо для створення широкого капелюха.

Про портфель бізнесів

Не дивлячись на те, що Moschino відноситься до досить дорогих брендів, в ньому є і дешевші колекції. Наприклад, Moschino Cheap and Chic та Love Moschino. Також компанія створила окремий бренд для деніму Moschino Jeans. 

Про іграшки

Італійська компанія неодноразово співпрацювала з виробниками іграшок. Наприклад, у 2014 році бренд випустив парфуми всередині плюшевого ведмедика. Щоб ними скористатись, потрібно було зняти голову іграшки.

У 2016 році відбулась кооперація з Mattel — тоді випустили набори ляльок Барбі, які були одягнені у різнокольорову сукню з графіті. Кен же в цій колекції носив яскравий різнокольоровий смокінг. Сам Франко Москіно також часто використовував іграшки у своїх колекціях.

Про охорону навколишнього середовища

Одну зі своїх останніх колекцій незадовго до смерті у 1994 році Франко створив з екологічно чистих матеріалів. Для порівняння, шведський виробник одягу H&M лише нещодавно почав використовувати екологічні тканини. Тому таке рішення засновника Moschino в середині дев'яностих було надзвичайно прогресивним.

Про агітацію проти наркотиків

У 2016 році світ побачила колекція, яка підтримувала боротьбу з наркотиками. Найбільш суперечливими аксесуарами серед представлених речей були сумка-клатч, яка виглядала, як аптечка, та сумка у вигляді баночки з таблетками. Бренд також представив футболки та сумки, покриті таблетками. Лозунгом цієї кампанії було «Просто скажи Москі-НО», що базувався на відомому вислові «Скажи ні наркотикам». Але через критику та негативні коментарі, довелося вилучити більшу частину виробів.

читати ще