Наскільки легко стати промоутером?

18 Квітня 2017, 17:56

Якщо ви не мислите свого життя без спілкування з людьми, реклама захоплює вас з головою і ви запросто придумуєте, як краще продати товар або послугу, тоді пора знайти роботу промоутером на hh.ua і починати свою кар'єру.

Ця професія доступна навіть студентам. З неї можна взяти старт для серйозних звершень в маркетингу. Промоутери можуть залучати людей в нічні клуби, на вечірки або інші заходи, сфера їх діяльності практично не обмежена. А знання «кухні» рекламного просування з перших ступенів допоможе в майбутньому планувати масштабні рекламні кампанії та акції з просування товарів.

Яким же бачиться ідеальний промоутер потенційним роботодавцям? Розглянемо критерії, за якими найчастіше відбирають кандидатів на цю посаду.

Вимоги та навички

Просування охоплює майже всі сфери бізнесу, адже без реклами не вийти з тіні успішних конкурентів. Промоутер займається також пошуком нових клієнтів, веде переговори щодо надання послуг і поставки товарів. Ця професія перебуває на стику декількох рекламно-менеджерських спеціалізацій.

Тому для роботи промоутера необхідне знання психології та вміння знаходити спільну мову з різними людьми. Які ж основні вимоги до претендента? Роботодавці, підшукуючи кандидата на таку посаду, оцінюють претендентів за наступними пунктами:

  • вища освіта (є частина вакансій, орієнтованих на студентів);
  • досвід роботи в сфері реклами та продажів;
  • відмінні комунікаційні навички;
  • досвід роботи в якійсь вузькоспеціалізованій ніші (не завжди);
  • знання спеціалізованого програмного забезпечення (1С та інші бухгалтерсько-звітні програми).

У цій професії стануть перешкодою сором'язливість або дефекти мови: адже промоутеру постійно доводиться спілкуватися з великою кількістю людей. А ось добре поставлена​мова, мовна культура, гучний голос і жвавість, винахідливість і почуття гумору — незамінні помічники в такій роботі.

Всі ці вимоги і риси характеру найчастіше оцінюються на спеціальному кастингу, який проводить роботодавець.

Інші вимоги такі ж, як і до інших офісних працівників: бажання працювати, вміння швидко опановувати нові навички, активна життєва позиція. Крім того, якщо посада промоутера в конкретній компанії передбачає роз'їзди, перевагою претендента буде наявність власного авто.