Вивід на ринок абсолютно нового позашляховика Kona стане важливим кроком Hyundai Motor на шляху до реалізації однієї з головних стратегічних цілей компанії – стати азіатським брендом №1 на автомобільному ринку Європи до 2021 року. Ця стратегія передбачає виробництво 30 нових моделей та модифікацій, які відповідають високим вимогам європейських покупців. Ґрунтуючись на довірі покупців до SUV від Hyundai Motor, яка підтверджується кількістю продажів моделей цього сегменту (більш ніж 1.4 млн. екземплярів з моменту появи у 2001 році першого покоління Santa Fe), новий Hyundai Kona – справжній позашляховик.
Дотримуючись стратегії компанії, відповідно до якої автомобілі отримують назви від географічних об’єктів, кросовер Kona назвали на честь однойменного району, який розташовано на західному узбережжі Великого острова, що входить у склад Гавайських островів. Цей острів славиться своїми мальовничими краєвидами та приваблює багато шанувальників екстремальних видів спорту. Енергетичний імідж острова якнайкраще розкриває динамічний характер нового кросоверу.
Під час розробки Kona інженери Hyundai Motor зробили акцент на поліпшені динамічних характеристик автомобіля, що відповідає намірам компанії встановити нові стандарти продуктивності для кросоверів B-SUV сегменту. Kona має самий просторий у класі салон та інноваційні дизайнерські рішення, які відображають бачення компанії щодо модельної лінійки позашляховиків нового покоління.
Новини щодо презентації та запуску виробництва Hyundai Kona будуть повідомлені найближчим часом.
Наразі модельний ряд позашляховиків Hyundai в Україні представлено чотирма моделями: Creta, Tucson, Santa Fe и Grand Santa Fe. Детальніше з комплектаціями та цінами на ці моделі можна ознайомитися на офіційному сайті компанії-дистриб’ютора «Хюндай Мотор Україна» – https://hyundai.com.ua/.
Окрім того, автомобілі Hyundai можна придбати в кредит на найвигідніших на ринку України умовах. Більш детально про кредитну програму Hyundai Finance можна дізнатися за посиланням https://hyundai.com.ua/hyundai-finance.