Акумулюючи професійні дії, важливо досягти поставленої мети — укладення договору або угоди. Потенційний покупець має виявити інтерес до комерційної пропозиції, і таке сприйняття залежить від професійного рівня і відповідних навичок клієнт-менеджера. Якісна робота гарантує збільшення продажів та зростання прибутку.
Основні функціональні обов’язки клієнт-менеджера передбачають:
- Розробку правил роботи із замовниками, їх пошук та привернення уваги до діяльності фірми.
- Пошук потенційних клієнтів серед загалу покупців.
- Аналіз інтересів і потреб, притаманних потенційному клієнту.
- Ознайомлення потенційного покупця з товарами чи послугами фірми.
- Компетентні відповіді на запитання, які виникають під час перемовин.
- Організацію співпраці з постійними замовниками фірми.
- Збереження контактів, активну взаємодію з ключовими клієнтами.
- Проведення ділових зустрічей.
- Презентацію, а також демонстрацію властивостей товарів та якості послуг.
- Оформлення документації, необхідної для укладання договорів.
Основні вимоги до менеджера з роботи з клієнтами
Клієнт-менеджер має відповідати особливим вимогам. Робітники обов’язково мають набір базових знань у галузі економіки, законодавства, підприємництва, менеджменту й маркетингу. Також менеджер повинен знати асортимент продукції фірми в повному обсязі. У роботі з клієнтами він не має права на помилку. Має надати відповіді на всі запитання стосовно того, що пропонує.
Також до вимог до клієнт-менеджера входять:
- Вища освіта. Пріоритет надається економічній і технічній.
- Грамотна, чітка мова.
- Досвід роботи у сфері продажу.
- Знання маркетингу та менеджменту на достатньому рівні.
- Здатність вести ділові та телефонні перемовини.
- Майстерність нетривіально презентувати товар чи послугу.
- Навички роботи з комп’ютерною технікою.
- Вміння укладати договори, угоди.
- Досвід складання та ведення документації.
Серед безлічі вакансій для менеджера з роботи з клієнтами на сайті hh.ua ви знайдете бажану роботу. Тут зібрані надійні пропозиції, тому пошук дає швидкий результат.