«BMW 5 серії Турінг був створений спеціально для європейського ринку, де протягом вже більше 25 років є незаперечним лідером у своєму сегменті. Впевнений, що нове покоління моделі додасть йому ще більше популярності серед тих шанувальників марки, хто цінує автомобіль за унікальне поєднання просторого салону, об'ємного багажника і відмінної динаміки, властивої всій чотириколісній техніці BMW », – коментує доктор Іан Робертсон, член Ради директорів BMW AG з продажу і маркетингу.
Світова прем'єра нового BMW 5 серії Турінг відбудеться у березні 2017 року на Женевському Міжнародному Автосалоні. Зі старту продажів у червні 2017 року на всіх модифікаціях будуть доступні 4-циліндрові двигуни з сімейства силових агрегатів BMW останнього покоління. У той час, як система інтелектуального повного приводу xDrive буде встановлюватися на один дизельний і один бензиновий варіант. Протягом року модельна лінійка нового BMW 5 серії Турінг поповниться додатковими варіантами з класичним заднім і повним приводами.
Швидше, легше, ефективніше!
На новому BMW 5 серії Турінг завдяки інноваційним технологіям ходової частини і зменшеній вазі кузова вдалося досягти більше спортивних динамічних характеристик. Пневмопідвіска на задній осі з автоматичним регулюванням дорожнього просвіту вже входить у стандартне оснащення. Список додаткового устаткування включає в себе систему регулювання жорсткості амортизаторів Dynamic Damper Control, систему управління підвіскою Adaptive Drive з активною стабілізацією кузова, інтегральне активне рульове управління Integral Active Steering (тепер доступно у поєднанні з повним приводом xDrive) і спортивну підвіску M Sport, що зменшує дорожній просвіт на 10 мм.
Елементи підвіски і задні двері виготовляються з алюмінію, який поряд з високоміцною сталлю використовується у багатьох елементах шасі та конструкції кузова, забезпечуючи його високу жорсткість на обертання. Подібний спосіб комбінування матеріалів у парі з ефективними технологіями системи приводу і поліпшеною аеродинамікою дозволили зменшити середню витрату палива та рівень викидів шкідливих речовин на 11% у порівнянні з попередніми версіями.
Атлетичний дизайн для справжнього універсального спортсмена.
Завдяки рельєфним поверхням кузова, що створює неймовірно атлетичний силует і характерні витягнуті лінії, дизайн екстер'єру нового BMW 5 серії Турінг є найкращим втіленням спортивності і універсальності. Чіткі контури виділяють передню частину новинки, а базові світлодіодні вогні головного світла плавно перетікають в фірмову решітку радіатора, помітно виділяючи її на тлі інших деталей. Бічна частина кузова поєднує у собі впізнавану геометрію і гармонійні пропорції. Особливу привабливість і стрімкість моделі надає довга лінія даху, яка поступово переходить в задні стійки. Вікно на п'ятій двері зверху обрамлене спойлером з вбудованим додатковим стоп-сигналом і повітряними дефлекторами з боків. Виразні горизонтальні лінії і L-образні ліхтарі роблять задню частину автомобіля візуально ширше.
Більш просторий салон у поєднанні з інтелектуальною функціональністю.
Головними відмінними рисами салону нового BMW 5 серії Турінг є орієнтована на водія передня консоль і неперевершена атмосфера розкоші. Остання досягається завдяки дивовижному поєднанню витонченої елегантності, високоякісних матеріалів і уваги до деталей. Приладова панель стала менш помітною у порівнянні з попередньою версією моделі. Тим самим, вдалося досягти відчуття об'ємності. Контрольний дисплей втілений у вигляді широкоформатного екрану, розташованого окремо від інших елементів управління. Всі сидіння у салоні відрізняються оптимізованими зонами навколо голови, плечей і ніг. Покращена спинка і подовжена поверхня сидінь, а також збільшений вільний простір у області ніг зроблять будь-яку поїздку для задніх пасажирів неймовірно приємною. У питанні шумоізоляції оновлена модель також зазнала ряду позитивних змін, які торкнулися лобового скла, обшивки стелі салону і вантажного відсіку. Таким чином, досягнутий той же високий рівень акустичного комфорту, що і на версії седан. Додатково з'явилася можливість швидкого встановлення трьох дитячих крісел по усій довжині задніх сидінь.
Об'єм багажного відсіку у новому BMW 5 серії Турінг збільшився до 570 – 1700 л, а максимально допустима вага – на 120 кг і варіюється у залежності від модифікації (до 720 – 730 кг). Вражаюча функціональність моделі виражається у таких деталях, як спинки задніх сидінь, що складаються у співвідношенні 40:20:40, дистанційне керування положенням спинки сидінь (активується за допомогою спеціальної кнопки у багажному відсіку), окремо відкривається заднє вікно та автоматичні задні двері. Остання доступна у якості опції з функцією безконтактного відкриття і закриття. Додаткова знімна поличка і розділова сітка тепер зберігаються в окремих відсіках, які при необхідності можуть бути заховані у спеціальні поглиблення під підлогою багажника.
Індивідуальне задоволення за кермом: чотири двигуни і система інтелектуального повного приводу BMW xDrive.
Двигуни, що встановлюються на всі модифікації BMW 5 серії Турінг, відрізняються передовою технологією BMW TwinPower Turbo і поєднують у собі видатну динаміку з більш низькою витратою палива і рівнем викидів шкідливих речовин. Дволітровий 4-циліндровий бензиновий двигун під капотом нового BMW 530i Турінг розвиває максимальні 252 к.с. / 185 кВт та піковий обертовий момент 350 Нм. У якості стандартного устаткування у BMW 530i Турінг виступає 8-ступінчаста трансмісія Steptronic. Прискорення до 100 км / год автомобіль здійснює за 6,5 с. Середня витрата палива складає 5,8 – 6,3 л / 100 км, а рівень викидів CO2 – 133 – 143 г / км.
BMW 540i xDrive Турінг з рядним 6-циліндровим бензиновим двигуном об'ємом 3 л, 8-ступінчастою трансмісією Steptronic і системою інтелектуального повного приводу розширює межі можливого для будь-кого, хто сідає за кермо цього автомобіля. Неймовірні 340 к.с. / 250 кВт і максимальний обертовий момент 450 Нм розганяють новинку до 100 км / год за 5,1 сек. Середня витрата палива BMW 540i xDrive Турінг – 7,3-7,7 л / 100 км, рівень викидів CO2 не перевищує 167 – 177 г / км.
Чотирициліндровий двигун нового BMW 520d Турінг при робочому обсязі всього у 2,0 літра розвиває 190 к.с. / 140 кВт і піковий обертовий момент 400 Нм. У стандартній комплектації дизельний силовий агрегат встановлюється у парі з шестиступінчастою механічною коробкою передач, але у якості опції можна замовити восьмиступінчастий автомат Steptronic. BMW 520d Турінг розганяється з 0 до 100 км / год рівно за 8,0 с (за 7,8 с в версії з автоматичною трансмісією), але при цьому видатна ефективність даного двигуна дозволяє йому демонструвати середню витрату палива на рівні 4,5-4 , 9 л (4,3-4,7 л з Steptronic) на 100 км, а також виробляти всього 119-129 г CO2 (114-124 г CO2) на кілометр.
Трилітровий рядний дизельний двигун завершує лінійку силових агрегатів, доступних з моменту запуску новинки. Його максимальні потужність і обертовий момент становлять 265 л.с. / 195 кВт і 620 Нм відповідно. Автомобілі, оснащені даним мотором, можуть бути не тільки у задньоприводному виконанні, але і з інтелектуальним повним приводом xDrive, а також восьмиступінчастою трансмісією Steptronic. BMW 530d Турінг прискорюється з місця до 100 км / год за 5,8 с, а BMW 530d xDrive Турінг виробляє те ж саме всього за 5,6 с. Середня витрата палива даної версії становить 4,7-5,1 л / 100 км (5,3-5,7 л / 100 км для версії з повним приводом), а рівень викидів CO2 – 124-134 г (139-149 г для версії) на кілометр шляху.
Мультимедійна система: максимально інтуїтивна і найадаптивніша, ніж будь-коли.
Контрольний дисплей з високою роздільною здатністю і діагоналлю 10,25 дюйма, на якому відображаються дані з мультимедійної системи iDrive, на нових BMW 5 серії Турінг тепер також є сенсорним. Як і раніше управляти різними функціями автомобіля, навігаційною та інформаційно-розважальною системами можна за допомогою зручного контролера. Нове інтуїтивне меню з іконками, розміщеними у вигляді плитки, дозволяє практично не відволікатися від дороги і підвищує зручність користування. Новітні технології управління функціями автомобіля голосом і жестами тепер також доступні для нового BMW 5 серії і розширюють можливості взаємодії водія і машини. Проекційний дисплей останнього покоління, що володіє проекційною поверхнею зі збільшеною на 70% площею, також є черговим кроком у розвитку технологій.
Прогрес в області автономного кермування.
Новий BMW 5 серії Турінг – це новітня модель, що прокладає шлях до повністю автономного кермування за допомогою численних електронних асистентів і розширеної функціональності. Системи попередження про наявність транспорту, що рухається у поперечному напрямку, про порушення права першочергового проїзду, а також асистенти перешикування та утримання у смузі з активним захистом від бічних ударів вносять додатковий внесок у безперервний прогрес в даній області. Нові системи контролюють рульове управління і траєкторію руху в смузі починаючи зі швидкості спокійного кроку і аж до 210 км / год, гарантуючи додатковий комфорт і допомагаючи водієві у складних дорожніх ситуаціях.
Персональний асистент мобільності та інтелектуальний пошук паркувального простору.
Новий BMW 5 серії Турінг має повний набір сервісів BMW Connected, що надають нескінченні можливості по управлінню функціями автомобіля за допомогою смартфона. Ці технології допомагають водієві ефективніше розпоряджатися власним часом і планувати поїздки, не тільки безпосередньо у дорозі, але і вдома або на роботі. Наприклад, точки призначення можна відправити у автомобіль безпосередньо зі смартфона, при цьому буде встановлено ідеальний час відправлення на основі інформації про трафік, що отримується у реальному часі. Функція Remote 3D View дозволяє власнику автомобіля у будь-який момент за допомогою смартфона перевірити, що відбувається навколо його BMW. Користувач також може управляти календарем, електронною поштою і базою контактів за допомогою Microsoft Exchange. Бездротова інтеграція смартфона також відкриває можливість використання додатків Apple CarPlay і модуля індукційної зарядки.
Нові поліпшені системи допомоги при парковці також збільшують комфорт під час експлуатації автомобіля. На додаток до Асистенту парковки, новий BMW 5 серії Турінг тепер можна оснастити функцією дистанційної парковки. Водії також можуть скористатися перевагами сервісу ParkNow, що дозволяє попередньо резервувати паркувальні місця і оплачувати час паркування. А інноваційний сервіс On-Street Parking Information допоможе власникам новинки у будь-який час знайти підходяще для паркування вільне місце і прокласти найкоротший маршрут до нього.
Варіанти моделей, доступні з моменту запуску:
BMW 530i Турінг: 4-циліндровий бензиновий двигун, восьмиступінчаста трансмісія Steptronic;
Об'єм двигуна: 1998 см³;
Потужність: 252 к.с. / 185 кВт при 5200-6500 об / хв;
Крутний момент: 350 Нм при 1450-4800 об / хв;
Розгін з 0 до 100 км / год: 6,5 с;
Максимальна швидкість: 250 км / год;
Витрата палива в комбінованому циклі *: 5,8-6,3 л / 100 км;
Викиди CO2: * 133-143 г / км;
BMW 540 i xDrive Турінг: 6-циліндровий рядний бензиновий двигун, восьмиступінчаста трансмісія Steptronic;
Об'єм двигуна: 2998 см³;
Потужність: 340 к.с. / 250 кВт при 5500-6500 об / хв;
Крутний момент: 450 Нм при 1380-5200 об / хв;
Розгін з 0 до 100 км / год: 5,1 с;
Максимальна швидкість: 250 км / год;
Витрата палива в комбінованому циклі *: 7,3-7,7 л / 100 км;
Викиди CO2 *: 167-177 г / км;
BMW 520 d Турінг: 4-циліндровий дизельний двигун, шестиступінчаста механічна трансмісія (опціонально: восьмиступінчаста трансмісія Steptronic);
Об'єм двигуна: 1995 см³;
Потужність: 190 к.с. / 140 кВт при 4000 об / хв;
Крутний момент: 400 Нм при 1750-2500 об / хв;
Розгін з 0 до 100 км / год: 8,0 с (7,8 с);
Максимальна швидкість: 230 км / год (225 км / ч);
Витрата палива в комбінованому циклі *: 4,5-4,9 л / 100 км (4,3-4,7 л / 100 км);
Викиди CO2 *: 119-129 г / км (114-124 г / км);
BMW 530 d Турінг / BMW 530 d xDrive Турінг: 6-циліндровий рядний дизельний двигун, восьмиступінчаста трансмісія Steptronic;
Об'єм двигуна: 2993 см³;
Потужність: 265 к.с. / 195 кВт при 4000 об / хв;
Крутний момент: 620 Нм при 2000-2500 об / хв;
Розгін з 0 до 100 км / год: 5,8 с (5,6 с);
Максимальна швидкість: 250 км / год (250 км / ч);
Витрата палива в комбінованому циклі *: 4,7-5,1 л / 100 км (5,3-5,7 л / 100 км);
Викиди CO2 *: 124-134 г / км (139-149 г / км);
* Наведені дані згідно тестовому циклу ЄС і можуть відрізнятися в залежності від обраного типу шин. Всі характеристики потужності, витрати палива і кількості викидів шкідливих речовин є попередніми.
За дoдатковою інформацією та фотоматеріалами звертайтесь:
Єлизавета Кутова, Media / Public Relations, АВТ Баварія Київ
Tel: +380 (44) 494-21-21, fax: +380 (44) 494-44-99
Mail: [email protected]
Web: bmw.ua
Facebook: BMW Ukraine