«Хюндай Мотор Україна» розпочинає соціальний проект «H-road»

16 Вересня 2016, 13:03

Важливим та актуальним аспектом проекту «H-road» є і його невід’ємна благодійна складова, а саме – забезпечення безкоштовного навчання для дітей-сиріт новим навичкам у різних професійних сферах.

Візуальним носієм та своєрідним показником особистої причетності всіх охочих до проекту «H-road» стануть спеціальні стікери, дизайн яких розроблений постачальником щастя №1 – відомим українським брендом GAPCHINSKA™. Малюнки на стікерах нагадують, як легко бути Героєм на дорозі – варто лише ввічливо поводитись та дотримуватись правил дорожнього руху. Герої стікерів, як і сам бренд GAPCHINSKA, випромінюють любов, щастя, мрії, турботу та ніжність.

Виручені від продажу стікерів кошти підуть на оплату навчання дітей, що залишились без батьків та рідних навичкам та професіям, які є актуальними відповідно до потреб сьогодення на ринку праці. Зокрема, буде організовано навчання на курсах водіння, IT, дизайну, фінансів, менеджменту на інших. Тому що Героєм можна бути і в повсякденних справах. І як важливо бути ним саме для тих, хто потребує нашої опіки найбільше – для дітей-сиріт. Підтримуючи і огортаючи їх турботою та любов’ю, ми всі разом робимо світ добрішим. Тому що точно знаємо – чужих дітей не буває!

Також до проекту «Hroad» приєднався благодійний фонд «БЛАГОМАЙ», основною функцією якого є допомога дітям, які знаходяться у дитячих будинках та їх соціальна адаптація.

Компанія «Хюндай Мотор» займає активну позицію серед соціально відповідальних організацій і бачить свою місію у подальшому розвитку культури водіння та взаємоповаги між усіма учасниками дорожнього руху. Це, безумовно, важливо в Україні, де внаслідок недотримання ПДР в середньому щодня стається близько 368 аварій, в яких 11 людей гине і 86 – отримують травми. А до «старих» поганих звичок додалися ще й нові, наприклад, використання різноманітних гаджетів за кермом.

«Це не просто цифри, кожна з них – людське життя! Ми всі разом несемо відповідальність за безпеку на дорогах. Реалізовуючи соціальний проект «H-road», компанія «Хюндай Мотор Україна» робить все можливе для зменшення кількості травматичних випадків та підвищення рівня культури серед автомобілістів. Купуючи стікер, водії не тільки заявляють про свою свідомість та важливість дотримання правил дорожнього руху, але й роблять свій внесок у побудову кращого майбутнього для дітей-сиріт», – наголосив Генеральний директор компанії Ігор Гладковський.

В Україні кількість дітей-сиріт – понад 73 тисячі. Перед ними гостро постають проблеми навчання, отримання спеціальності та подальшої самореалізації. Здобуваючи навички у професійних сферах, крок за кроком з допомогою суспільства діти-сироти відкриють для себе нові горизонти, зокрема – можливість працевлаштування.

Також до проекту «Hroad» приєднався благодійний фонд «БЛАГОМАЙ», основною функцією якого є допомога дітям, які знаходяться у дитячих будинках та їх соціальна адаптація.

Компанія «Хюндай Мотор» займає активну позицію серед соціально відповідальних організацій і бачить свою місію у подальшому розвитку культури водіння та взаємоповаги між усіма учасниками дорожнього руху. Це, безумовно, важливо в Україні, де внаслідок недотримання ПДР в середньому щодня стається близько 368 аварій, в яких 11 людей гине і 86 – отримують травми. А до «старих» поганих звичок додалися ще й нові, наприклад, використання різноманітних гаджетів за кермом.

«Це не просто цифри, кожна з них – людське життя! Ми всі разом несемо відповідальність за безпеку на дорогах. Реалізовуючи соціальний проект «H-road», компанія «Хюндай Мотор Україна» робить все можливе для зменшення кількості травматичних випадків та підвищення рівня культури серед автомобілістів. Купуючи стікер, водії не тільки заявляють про свою свідомість та важливість дотримання правил дорожнього руху, але й роблять свій внесок у побудову кращого майбутнього для дітей-сиріт», – наголосив Генеральний директор компанії Ігор Гладковський.

В Україні кількість дітей-сиріт – понад 73 тисячі. Перед ними гостро постають проблеми навчання, отримання спеціальності та подальшої самореалізації. Здобуваючи навички у професійних сферах, крок за кроком з допомогою суспільства діти-сироти відкриють для себе нові горизонти, зокрема – можливість працевлаштування.

Соціальний проект «H-road» триватиме з вересня 2016 р. до березня 2017 р. Перед початком навчання компанія «Хюндай Мотор Україна» проведе анкетування дітей, на основі якого сформується список напрямків. З нього учасники самостійно зможуть обрати бажаний для себе курс.

Навчання дітей-сиріт у рамках проекту відбудеться у лютому 2017 року і охопить понад 30 дітей по всій Україні (з дитячих будинків, будинків сімейного типу, діти-сироти, які виховуються родичами, але є соціально незахищеними).

Нагадаємо, що для «Хюндай Мотор Україна» досвід реалізації соціальних проектів є традиційним. Так, у липні-серпні 2015 року компанія організувала поїздку в літні оздоровчі табори для дітей з Івано-Франківської та Вінницької областей, чиї батьки були поранені або є учасниками проведення АТО. Восени того ж року діти із сирітських будинків у Рівненській і Волинській областях взяли участь у захоплюючих екскурсіях і майстер-класах, організованих компанією. Також у 2015 році у рамках проекту «Рятуємо життя» Національному військово-медичному клінічному центру «Головний Військовий Клінічний Госпіталь» було передано партії медикаментів на суму понад 100 тис. грн.

Довідка:

Компанія OOO «Хюндай Мотор Україна» – офіційний імпортер автомобілів всесвітньо відомого бренду HYUNDAI в Україні. Дилерська мережа компанії є однією з найбільш розгалужених, що дозволяє надавати клієнтам повний комплекс послуг з продажу та сервісного обслуговування автомобілів Hyundai на рівні кращих європейських і світових стандартів.

Hyundai Motor Company – південнокорейська автомобілебудівельна компанія. Один з найбільших автовиробників в країні та четвертий у світі. Штаб-квартира розташована у Сеулі. Автомобілі компанії продаються у 5000 автосалонів по всьому світу. Hyundai Motor Company має цілий рід автозаводів – в Південній Кореї, Турції, Північній Америці, Китаї, Індії, Бразилії, Чехії та Росії. Компанія входить до складу Hyundai Kia Automotive Group.