BMW Motorrad R 5 Hommage – квінтесенція класичної краси.

25 Травня 2016, 10:29

«У момент свого дебюту R 5 був не тільки справжнім витвором інженерного мистецтва, чистота ліній і витонченість пропорцій яскраво виділяли його із загальної маси мотоциклів тих років. Я вважаю, що R 5 до сих пір залишається одним з найкрасивіших мотоциклів BMW за всю історію марки», – підкреслює Едгар Генріх, глава дизайнерського відділу BMW Motorrad. «На мою думку, його захоплююча і унікальна краса полягає в простоті, – додає глава відділу дизайну транспортних засобів і креативний директор підрозділу Heritage BMW Motorrad Ола Стенегард. – Сьогодні дуже легко залишатися складним, але важко бути простим і лаконічним. І BMW R 5 втілює справжній образ першокласного мотоцикла. При створенні моделі-триб’юту ми хотіли в сучасній манері передати притаманну оригіналу простоту і привабливість,комбінуючи елементи старої школи з високотехнологічними розробками останніх років ».

Коли вінтаж поєднується з кастомайзингом.BMW R 5 Hommage є прекрасним прикладом того, як класичний мотоцикл може гармонійно поєднуватися з концепціями зі світу астомайзинга. В основі унікальної моделі лежить оригінальний двоциліндровий двигун об;ємом 500 куб. см, наданий справжнім фанатом мотоциклів Себастьяном Гучем. Цей мотор, пошкоджений під час гонки, став відправною точкою для створення BMW R 5 Hommage.

Як і годиться кастому, BMW R5 Hommage побудований вручну з чистого аркуша. Для відтворення відсутніх деталей двигуна і коробки передач залучили визнаних майстрів Ронні і Бенні Норен, які займаються BMW Дилер АВТ Баварія будівництвом індивідуальних кастомів вже більше 30 років. Всі деталі,включаючи раму, бензобак, маточини, підвіску заднього колеса і заднє крило, є майстерно виконаною ручною роботою. Але що найважливіше, нові деталі повністю передають оригінальний пуристичний дух R 5.

Історичне ядро.

Двоциліндровий чотиритактний опозитний двигун R 5 був розроблений з нуля і до моменту виходу моделі міг видавати 24 к.с. / 5500 об / хв. Газорозподіл здійснювався за допомогою двох розподілвалів, що оберталися від колінчастого вала ланцюгом. Завдяки новій рамі, звареній з труб овального перетину, оригінальний R 5 вийшов дуже легким і міг розігнатися до 135 км / год. Тобто він був практично таким же швидким, як і R 17 з 750-кубовим мотором потужністю 33 к.с., і тому так часто використовувався для перегонів. Ряд компонентів триб’ют-мотоцикла, таких як клапанні кришки і передня кришка двигуна, виточені за кресленнями з цілісних алюмінієвих заготовок і роблять його вигляд більш сучасним. Одним з найяскравіших елементів двигуна є створений спеціально для нього приводний нагнітач, який суттєво підвищив потужність оригінальної силової установки BMW R 5 Hommage. Виготовлена ​​з нержавіючої сталі вихлопна система наділяє унікальний двигун відповідним саундтреком.

Непідвладна часу елегантність.

Виконана робота вражає: навіть на відстані пропорції мотоцикла передають непідвладну часу красу простих форм, що повністю відповідає духу R 5. Рама і бензобак відображають елегантну краплевидну форму оригіналу в більш сучасній та обтічній інтерпретації. Наприклад, кут нахилу рульової колонки трохи збільшений, що додає зовнішності R 5 Hommage ще більше харизми і впевненості, а також підкреслює приналежність мотоцикла до самобутнього світу кастомайзинга.

Однією з яскравих рис оригінального R 5 є передня телескопічна вилка, яка була на той час новаторством, з кожухом характерної аеродинамічної форми.BMW R 5 Hommage також повторює цей елемент, але в більш сучасному стилі. Всі разом деталі мотоцикла утворюють елегантний силует з верхньою лінією,що гармонійно перетікає від рульової колонки до осі заднього колеса. А унікальне сталеве заднє крило завершує мінімалістичний образ.

 

За додатковою інформацією та фотоматеріалами звертайтеся:

Катерина Малакуцко, Media/Public Relations, АВТ Баварія Київ

Tel:+380 (44) 494-21- 21, fax: +380 (44) 494-44- 99

e-mail: [email protected]

Website: www.bmw.ua, www.awt.com.ua

www.press.bmwgroup.com