10 лютого 2016 року в столиці Великої Британії Лондоні голлівудський актор і продюсер Джуд Лоу разом з іншими відомими театральними акторами взяв участь у ексклюзивній інтерактивній виставі.
В інтерактивному шоу або виставі кордони між акторами та гостями зникають. Глядячи не тільки спостерігають за виставою, а й приймають в ній активну участь, переходячи з одного приміщення до іншого у різних епізодах шоу. Таким чином гості можуть безпосередньо впливати на розвиток шоу та стати його головними героями.
Сюжетна історія, яка складається з 14 епізодів, розгортається в лондонському готелі «Mondrian», спроектованому відомим дизайнером Томом Діксоном, і в таємному підземному сховищі банку. Героями інтерактивної вистави стали 100 гостей, які взяли участь у власному персоналізованому шоу. Навіть нічого не підозрюючи, вони стали учасниками реального інтерактивного відеоролика «Життя у стилі RX», що переносить їх у сповнений розкоші та захоплюючий багатогранний світ, створений в останньому рекламному відео нового автомобіля Lexus RX, в якому знявся Джуд Лоу.
У кожній новій кімнаті розгортається новий сценарій та неочікуваний сюжет, змушуючи гостей імпровізувати у своєму новому амплуа відомої кінозірки, в той час, як інші герої ролика добре підготовлені та знають свої ролі. Саме тому все це перетворюється на абсолютно унікальне дійство. Головний сюрприз був підготовлений для гостей у фінальній сцені, коли вони мали змогу зустрітися з Джудом Лоу на червоній доріжці. Це була надзвичайна інтерактивна постановка, яка подарувала всім учасникам по-справжньому незабутні враження.
Такий сценарій було створено, щоб підкреслити розкіш нового автомобіля Lexus RX. Кожен епізод інтерактивного шоу був ретельно продуманий і з’являвся під враженням від сміливого дизайну автомобіля і неординарного стилю життя, саме як у рекламному ролику з Джудом Лоу. Така креативна концепція дозволяла кожному гостю відчути себе кінозіркою в кожному епізоді, при цьому кожний епізод був розроблений таким чином, щоб загострити їхні відчуття в новий неординарний спосіб.
На шляху від одного захоплюючого епізоду до іншого гості йдуть слідом за лазерним променем у підземних банківських сховищах, затаївши подих, проходять крізь гігантські динаміки, створені звукорежисером під враженням від акустичної системи преміум-класу Mark Levinson, якою комплектується автомобіль Lexus RX, втікаючи від переслідувачів, і потаємно пересуваються на спеціальному багажному візку.
Кулінарні знання головних героїв перевіряє шеф-кухар, якого запросили на шоу у якості кулінарного судді. Появу гостей на екрані з подивом сприймають відомі кіножурналісти, а на прем’єрі відеоролика «Життя у стилі RX» за їхньої участі зустрічає натовп захоплених шанувальників.
Гостей події навіть сприймають, як взірець для високої моди. Відомий британський дизайнер одягу Джошуа Кейн, який грає самого себе у постановці, просить головних героїв одягнути один з його унікальних костюмів на наступний сезон показу мод. Створюючи такий одяг, він використав такі ж самі професійні особливості і технології ручного шиття, які можна побачити в інтер’єрі нового Lexus RX.
Коментуючи цю подію, Джуд Лоу сказав: «Я вже доволі довго цікавлюсь інтерактивними зйомками. Це саме той випадок, коли глядачі можуть відчути себе «за кермом» і відкрити для себе дивовижний світ. Під час зйомок рекламного ролика «Життя у стилі RX» я потрапив у такий світ, і мені хотілось бути його частиною. Я отримав багато приємних вражень і сподіваюсь, що кожному, хто брав участь у зйомках, це сподобалось не менше, ніж нам».
За словами Спіроса Фотіноса, директора з маркетингу Lexus Europe: «У рекламній кампанії під назвою «Життя у стилі RX» ми виразили ідею, яку підтримують сучасні клієнти преміального сегменту. Розкіш – це не лише можливість щось зробити, але й сміливість, яку необхідно мати, щоб це зробити, і зробити це самому. Насправді, саме це ми і зробили, знявши унікальний інтерактивний відеоролик, і надавши таку ж можливість нашим гостям. Хоча й всі вони пройшли ті ж самі 14 епізодів, але кожен із них пережив і відчув щось особливе, неповторне та дивовижне. Такий унікальний підхід відображає дух бренду Lexus, а також ідеально пасує сміливому та інноваційному характеру нової моделі Lexus RX».
Підготовкою, режисурою та зйомками відеоролика займався колектив першокласних фахівців, таких, як креативний директор проекту лондонської культової сцени експериментального мистецтва «Old Vic Tunnels», Хеміш Дженкінсон; художній директор багатьох жанрових зйомок в рамках проекту «Secret Cinema», Саймон Еванс; звукорежисер і художник-ілюстратор сенсаційно успішних інтерактивних зйомок «Punch Drunk», Стівен Доббі; декоратор і костюмер Джоанна Скотчер, яка отримала почесну нагороду за роботу в зйомках серіалу «Діти залізниці»; художник-постановник світла Тупак Мартір, який працював з Moschino та Beyonce, а також багато акторів із культових інтерактивних шоу.
Інтерактивний відеоролик «Життя у стилі RX» буде оброблений із використанням передових технологій повномасштабної панорамної відео-зйомки. Під час інтерактивних зйомок у різних місцях були встановлені приховані камери, щоб всі змогли побачити цю унікальну подію.
Рекламний відеоролик «Життя у стилі RX» з Джудом Лоу можна знайти за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=CUUYCe69xac