Концептуальна модель Lexus LF-LC дебютувала на Міжнародній автомобільній виставці 2012 року в Північній Америці. На той час представників преси, шанувальників і прихильників бренда цікавило питання, чи перетвориться стильне оформлення концептуального авто з його нетиповими пропорціями в реальності на купе концепції «2+2». Через чотири роки після дебюту революційної концептуальної моделі Lexus представив принципово нове купе LC 500. Це провокативне стрімке флагманське купе чітко окреслює майбутній напрямок бренда.
«Модель LC 500 має дуже велике значення для бренда Lexus і для мене особисто, – зазначив Акіо Тойода. – Декілька років тому ми вирішили спрямувати майбутнє бренда в напрямку більш емоційних продуктів, що вирізняються на автомобільному ринку класу «люкс». Пропорції цього люксового купе, його вражаючий дизайн та робочі характеристики впевнено заявляють про емоційну спрямованість нашого бренда і будуть сприяти ще більшій привабливості бренда Lexus на світовому рівні».
На додаток до яскравого дизайну і вражаючих робочих характеристик нова модель LC 500 символізує досягнення, що стало можливим завдяки дуже тісній співпраці між конструкторами та інженерами.
Оскільки модель LC 500 побудована на привабливій фундаментальній концепції дизайну LF-LC, інженери невтомно працювали, щоб знайти нові рішення і максимально зберегти характерні риси концептуальної моделі в серійному автомобілі.
Для всієї команди, що займається брендом Lexus, проект створення моделі LC 500 став чимось значно більшим, ніж просто створення нового купе. Завдяки кардинальним змінам у технічних процесах і в концепції дизайну модель LC 500 символізує початок нового етапу розвитку бренда Lexus. За словами головного інженера Кодзі Сато, «конструктори та інженери спільно працювали над усуненням проблем і труднощів, які нам вдалося поступово подолати і вирішити. Я відчуваю, що ми досягли чогось більшого, а не просто зберегли дизайн концептуальної моделі».
ДИЗАЙН
З першого погляду стає зрозуміло, що співпраця інженерів і конструкторів виявилась дуже успішною, зважаючи на те, як багато рис дизайну концептуальної моделі LF-LC вдалось зберегти в новій серійній моделі LC 500.
Візуальну привабливість моделі LC 500 створює її спортивний аеродинамічний обрис з плавними вигинами, емоційно забарвлені форми, плавні лінії карбонового даху (в стандартній комплектації скляного), які надають моделі вражаючий спортивний вигляд у поєднанні з високоефективними функціональними можливостями.
Для моделі LC 500 характерна чітко виражена фірмова веретеноподібна решітка радіатора і нові потрійні фари з використанням світлодіодної технології, які були спеціально розроблені для розміщення одних із найтонших серійних рефлекторів.
Спортивний профіль автомобіля характеризується динамічними плавними лінями даху, стрімким силуетом, довгою колісною базою з помірними виступами в передній і задній частині і низько посадженим капотом. Ззаду автомобіля помітні добре спроектовані багаторівневі задні габаритні ліхтарі з унікальною світловою технологією.
Дизайн салону моделі LC 500 підтримує поєднану з динамікою розкіш екстер’єру автомобіля з наголосом на комфорт та елегантність. Елементи керування в салоні купе спеціально спроектовані і розміщені так, щоб сприяти натхненному активному стилю водіння і кращій впевненості за кермом завдяки інтуїтивно зрозумілому розміщенню.
«З самого початку конструктори співпрацювали з інженерами, щоб зрозуміти їх бачення динаміки моделі LC 500, і вони врахували це при розробці дизайну автомобіля, – наголосив головний дизайнер моделі LC 500 Тадао Морі. – Наприклад, ми змістовно аналізували, де саме концентрується погляд водія, і з врахуванням цього розробляли форму елементів автомобіля, щоб сприяти інтуїтивним відчуттям водія. Це був перший проект, коли конструктори були тісно залучені до процесу технічного проектування, завдяки чому ми змогли зрозуміти задум інженерів і сприяти його реалізації в дизайні та конструкції автомобіля».
ПЛАТФОРМА
Орієнтуючись на майбутні тенденції розвитку бренда Lexus, завдання, визначене для моделі LC 500, полягало у створенні автомобіля з динамічними ходовими характеристиками й особливим характером, яких раніше не було в жодному попередньому автомобілі Lexus.
LC 500 – перша модель Lexus, в якій використано принципово нову платформу задньоприводного автомобіля класу «люкс», яка не використовується в жодній іншій моделі Lexus. Щоб досягти рівня ефективності платформи автомобіля, визначеного для цього нового купе, інженери компанії Lexus розробили найміцнішу за всю історію існування бренда конструкцію кузова.
Головний інженер Кодзі Сато повідомив: «Ми витратили втричі більше часу на дослідні і проектно-конструкторські роботи, щоб забезпечити плавну керованість автомобіля й оптимальне зчеплення з дорогою. Ми також приділили велику увагу жорсткості підвіски і покращенню геометрії. Завдяки технічному прогресу і покращенню продукції ми досягли першокласного світового рівня за показниками жорсткості підвіски і ходових характеристик з використанням поперечних важелів підвіски».
СИЛОВИЙ АГРЕГАТ
Задній привод моделі LC 500 приводить в дію вже добре перевірений високооборотний двигун V8 об’ємом 5,0 л, який використовується в таких моделях, як RC і GS F. Атмосферний двигун V8 був обраний завдяки його плавній роботі, миттєвим реакціям на керування педаллю акселератора та емоційному звуку роботи двигуна. Цей двигун із суцільним алюмінієвим блоком і 32 клапанами видає потужність 473 к.с. і 527 Ньютон-метрів крутного моменту.
Роботою заднього привода допомагає керувати нова спеціально розроблена 10-швидкісна автоматична трансмісія (вперше використовується на автомобілях класу «люкс»), яка за швидкістю перемикання передач не поступається трансмісії з подвійним зчепленням.
Завдяки унікальній платформі і силовому агрегату модель LC 500 отримала нетипові для чотирьохмісного купе ходові характеристики і динамічність; час прискорення автомобіля від 0 до 100 км/год. – менше ніж 4,5 секунди.