16 грудня 2015 року європейська філія корпорації виробника автомобілів Lexus оголосила про початок творчої співпраці з голлівудським актором і продюсером Джудом Лоу. У межах цієї співпраці компанія запускає проект «Життя в стилі RX». Ця рекламна кампанія розроблена з метою просування нового кросоверу класу «люкс» Lexus RX. Це дасть життя новому стилю – стилю вишуканості і захоплюючого ризику, живучи в якому водій самостійно визначає межі своїх можливостей.
В інформаційному повідомленні йдеться про початок співпраці, в якій поєднаються світ розкоші, досвід і майстерність. Джуд Лоу буде працювати з Lexus у своїй
дивовижній витонченій манері, дозволяючи клієнтам бути залученими до «Життя в стилі RX» шляхом інтерактивної відеографіки і театральної вистави. Крім того, він
також буде зніматися в телевізійному рекламному відеоролику.
У центрі сюжету рекламного ролику, який стартує в Європі вже сьогодні, простий працівник парковки готелю, якому Джуд Лоу дав ключі від автомобіля Lexus RX, сідає у кросовер і стрімко відправляється у подорож. Ролик знятий від першої особи. Глядачі занурюються у динамічний та захоплюючий новий світ – «Життя в стилі RX».
Говорячи про цю рекламну кампанію Джуд Лоу сказав: «Я дуже люблю керувати автомобілем, а також пізнавати те почуття відриву від реальності, що
супроводжується водінням автомобіля. Мене дуже зацікавила сама концепція кампанії «Життя в стилі RX». Насправді, гарний автомобіль може відкрити Вам
секрет надзвичайного досвіду. Команда Lexus створила такий атрибут для життя, що захоплює подорожжю. І саме це я хотів відчути та дослідити».
Алан Уттенхофен, голова європейської філії корпорації виробника автомобілів Lexus, сказав: «Ми дуже раді, що стали партнерами такого талановитого актора та
справжнього джентльмена, Джуда Лоу, в рамках нашої рекламної кампанії «Життя в стилі RX». Ця кампанія відображає той факт, що наша нова модель RX дарує світу абсолютно новий, корисний досвід використання продукту, заснований на дизайні без надмірностей, на інноваційних технологіях і, крім цього, дарує відчуття преміальності і розкоші. Концепція бренду Lexus зосереджена на забезпеченні клієнтів ні з чим не зрівняним досвідом володіння автомобілем класу «люкс» і досвідом його керування. І ми хотіли донести цю концепцію до клієнтів, втілити її в життя за допомогою абсолютно інноваційної промо і телевізійної кампанії із запуску нашої нової моделі».
Переглянути рекламний ролик «Життя у стилі RX» можна на сайті www.youtube.com/LexusEurope
Джерело інформації newsroom.lexus.eu
Детальна інформація про нову модель Lexus RX та характеристики доступна на офіційному сайті www.lexus.ua