Шостий Національний Конкурс Професійної Майстерності Toyota

15 Вересня 2015, 12:16

Концепцією цьогорічного заходу було обрано японський вислів «Jo Sho», який означає «Сильніші разом» та ототожнює згуртованість команди до руху вперед.  

Цього року в конкурсі приймали участь 12 найкращих сервісних консультантів та 12 найкращих механіків дилерської мережі Toyota і Lexus з усієї України, які продемонстрували високий рівень знань і навичок.

Переможців категорії «Сервісні консультанти» було визначено за результатами як теоретичних, так і практичних завдань, під час яких необхідно було продемонструвати свої знання та вміння допомагати клієнтам при виникненні позаштатних ситуацій,  робити дзвінок-нагадування про технічне обслуговування та приймати автомобіль клієнта на сервісне обслуговування. 

Переможцями категорії «Сервісні консультанти» стали:

 Перше місце – Олександр Білоус, «Лексус Київ Захід»

 Друге місце – Євген Жук, Тойота Центр Київ «Автосаміт» 

 Третє місце – Максим Озеров, Тойота Центр Харків «Автоарт»

Переможців категорії «Механіки» було визначено після 4 етапів  змагань, які включали в себе теоретичний тест, а також практичні завдання із технічного обслуговування, вимірювання та діагностики автомобілів. 

Переможцями категорії «Механіки» стали:

 Перше місце – Любомир Олійник, Тойота Центр Івано-Франківськ «Класик Авто» 

 Друге місце – Олександр Бочков, Тойота Центр Херсон «Авто-Плаза»

 Третє місце – Віталій Полонський, Тойота Центр Київ «Сіті Плаза»

Конкурс професійної майстерності Toyota – це щорічне змагання фахівців дилерської мережі Toyota і Lexus за звання кращого у своїй галузі. Завдяки таким змаганням працівники офіційних дилерських центрів Toyota і Lexus  мають можливість продемонструвати високий рівень кваліфікації та взяти участь у змаганнях за головний приз – подорож до Японії, де «Тойота Мотор Корпорейшн» проводить щорічну церемонію нагородження кращих фахівців з усього світу.

Конкурс професійної майстерності Toyota є ще одним підтвердженням двох головних цінностей компанії: постійного вдосконалення («Кайдзен»)  та надання найвищого рівня якості обслуговування відповідно до принципу «Клієнт – перш за все».