RC — це чергова модель Lexus, у якій було переосмислено поняття про комфортабельність їзди та керованість: вперше такій підхід було застосовано для моделі GS, а потім продовжено на прикладі нової моделі IS. Купе RC — це самостійна модель, а не дводверна модифікація седана. Вона побудована на платформі моделі GS, але за своїми габаритами відрізняється від моделей GS та IS.
По-агресивному оформлене купе створено у двох модифікаціях: бензиновій, з 3,5-літровим шестициліндровим V-подібним двигуном з восьмишвидкісною автоматичною коробкою передач та з 2,5-літровою гібридною силовою установкою.
Головний конструктор Юніті Фуруяма, який зокрема відповідає і за модельний ряд IS, заявив, що модель RC проектували таким чином, щоб вона подобалася покупцям на рівні емоцій: «Справжні автоентузіасти прагнуть придбати купе з єдиної причини: купе виглядають неперевершено. Ми сконструювали RC таким чином, щоб воно викликало емоції, у відповідності до істинного духу японської гостинності, що зветься Омотенаші».
Виконавчий віце-президент «Лексус Інтернешнл» Марк Темплін зазначив, що поліпшення емоційної привабливості автомобілів Lexus дозволить марці розширити коло своїх шанувальників. «Наша мета — піднести емоційну привабливість марки за допомогою нашої продукції, а модель RC стала черговим підтвердженням такого прагнення», — каже пан Темплін. «Емоційна прив’язаність до купе обумовлена виразністю його дизайну та захопливими відчуттями від їзди на ньому, а у моделі RC інженерам-конструкторам вдалося втілити це якнайкраще».
ЗОВНІШНЄ ОФОРМЛЕННЯ
Розробники Lexus наділили RC глибокими, рельєфними рисами, подарувавши йому найширшу та найнижчу з усіх попередніх фірмову веретеноподібну радіаторну решітку Lexus. Ця модель посідає особливе місце в модельному ряду Lexus: вона на 30 мм ширша, на 35 мм нижча за новий IS та має на 70 мм коротшу колісну базу, завдяки чому на дорозі це дводверне купе класу «люкс» привертатиме особливу увагу.
По-особливому оформлені фари та задні ліхтарі несуть у собі L-подібні візуальні елементи, що говорять про те, що це справжній Lexus. Два варіанти легкосплавних дисків – рельєфні 19-дюймові диски з десятьма спицями та 18-дюймові диски з п’ятьма спицями – доповнюють екстер’єр автомобіля.
Основний колір кузова — червоний. Він має яскравіший та більш контрастний відтінок, створення якого стало можливим завдяки застосуванню нового фарбувального процесу.
ІНТЕР’ЄР САЛОНУ
Найкращі спортивні концептуальні автомобілі справили значний вплив на інтер’єр салону купе RC, у якому широко застосовано контрастні кольори, матеріали та освітлення.
В освітленні салону вперше для автомобіля Lexus використано спеціальну схему, що створює відчуття піднесеності: лампи світять не зверху вниз, а знизу вгору, огортаючи таким чином салон автомобіля.
Інтер’єр салону має напрочуд контрастне оформлення. Таке оформлення підкреслює дизайнерські рішення та елегантність виконання. У салоні одразу привертають увагу декоративні панелі зі справжнього дерева шимамоку, — це результат тривалого виробничого процесу з використанням кількох шарів дерева, який був вдосконалений майстрами Lexus. Такі елементи вигідно підкреслюють оббивку салону.
Простір біля водія поділено на дві зони: зону управління та зону відображення. У верхній зоні розташована панель приладів та екран навігаційної системи з діагоналлю 17,8 см. У нижній зоні розташовано центральну консоль, на якій передбачено новий контролер фірмової системи дистанційного керування Remote Touch.
ДИНАМІКА РУХУ
Купе RC має міцне, спеціально сконструйоване шасі, яке стало черговим втіленням мети Lexus, що полягає у забезпеченні вражень від їзди найвищого класу: такий підхід модна також побачити на прикладі поліпшених характеристик моделей GS та IS.
Напрочуд товсті балки під порогами дверей істотно покращили жорсткість дводверного кузова, щоб забезпечити якнайкращі динамічні характеристики. Завдяки застосуванню нових методів виробництва, які вже були апробовані на моделях LS та IS, зокрема використанню адгезійних матеріалів для з’єднання деталей кузова, вдалося зміцнити шасі.
Аеродинамічні елементи, особливо під днищем, сприяють кращій керованості автомобіля. На моделі RC попереду використано двоважельну підвіску, а позаду — багатоважельну.
ДВИГУНИ
За показником літрової потужності у модельному ряду Lexus купе RC поступається лише суперкару LFA.
3,5-літровий шестициліндровий V-подібний бензиновий двигун з впорскуванням змішаного типу розвиває максимальну потужність у 318 к. с. (234 кВт) при частоті обертання 6400 об/хв. та максимальний крутний момент у 380 Н·м — при 4800 об/хв.
Для купе RC передбачено модернізовану восьмишвидкісну автоматичну коробку передач з додатковими перемикачами під кермом, яку було запозичено з моделі IS F. Вона забезпечує оптимальну передачу крутного моменту від двигуна до коліс та допомагає ощадливіше споживати пальне. Коли задіяно ручний режим перемикання передач, завдяки блокуванню гідротрансформатора з другої по восьму передачі понижувати передачі можна лише за 0,2 секунди.
У гібридній модифікації — першому в історії Lexus гібридному купе — передбачено 2,5-літровий чотирициліндровий двигун та 105-кіловаттний електродвигун. Передача крутного моменту на колеса відбувається за допомогою варіатора з електронним керуванням, у якому реалізовано шестиступеневу схему послідовної зміни передач.
Залежно від ринку збуту, купе RC постачатимуть у задньоприводному або повноприводному виконанні.
Звук, що виникає під час роботи двигуна, було налаштовано таким чином, щоб він отримував особливе басисте забарвлення під час динамічної їзди.
СУЧАСНА ТЕХНІКА
Модель вкоплектовано найсучаснішими технічними засобами, серед яких вдосконалена система контролю за наявністю транспортних засобів у «сліпих» зонах обабіч автомобіля та система дистанційного керування Remote Touch з новим інтерфейсом.
RC — це перша модель Lexus, на якій встановлено вдосконалену систему контролю за наявністю транспортних засобів у «сліпих» зонах. Вона слідкує за транспортними засобами, що йдуть на випередження або обгін, та виявляє їх навіть раніше за теперішню систему.
Фірмова система дистанційного керування Remote Touch тепер має сенсорну панель, за допомогою якої можна керувати інформаційно-розважальною та навігаційною системами, що напрочуд важливо для купе, у якому можливість тактильної взаємодії під час їзди завжди бажана.