На урочистий захід завітали представники дилерських центрів Toyota і Lexus в Україні, партнери, а також гості з Toyota Motor Europe, Toyota Motor Corporation і Sumitomo Corporation.
Відкриття складу запасних частин та аксесуарів — це ще один крок до поліпшення загального рівня якості сервісу брендів Toyota і Lexus в Україні. «Кайдзен», що означає «безперервне вдосконалення», — один з основних принципів компанії «Тойота». Відкриття складу значно прискорить доставку замовлених клієнтом запасних частин і аксесуарів, позитивно вплине на складські операції в дилерських центрах і на рівень задоволеності клієнтів офіційним сервісом компанії.
Склад запасних частин та аксесуарів організовано відповідно до принципів, що допомагають покращити загальну організацію його роботи, а саме:
дотримання принципу «Just-in-time» («своєчасно») — високоефективного методу, за якого виробляють і відвантажують тільки необхідну кількість продукції і в потрібний час, що дозволяє скоротити виробничі запаси до мінімуму;
досягнення «Heijunka» («хейджунка») або більш рівномірного завантаження, що виключає надмірне завантаження, простої за допомогою точного планування, постійного візуального контролю та чіткої послідовності виробничих операцій;
контроль часу такту, що означає стандартизацію виробничих процесів і кожної окремої операції в рамках цього процесу;
здійснення «Jidoka» або виявлення прихованих проблем і вироблення відповідних контрзаходів, які запобігають їх повторенню;
застосування принципів 5S (відСів — Сортування — Дотримання порядку — Стандартизація — Самодисципліна);
реалізація 7 правил складського зберігання, що дозволяє підтримувати оптимальні складські запаси і мінімізувати площу зберігання.
Тільки дотримуючись усіх принципів і приймаючи дієві нововведення від колег з інших країн, склад запасних частин та аксесуарів ПІІ «Тойота-Україна» завжди удосконалює свої операції.
ПІІ «Тойота-Україна» і надалі буде докладати всіх зусиль, щоб покращувати складські операції та підвищувати рівень якості обслуговування, відповідати очікуванням клієнтів і навіть перевершувати їх.