Штутгарт. На початку березня Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Штутгарт, святкуватиме світовий дебют однієї моделі та дві європейські прем’єри під час автосалону у Женеві. Нове покоління Boxster постане перед публікою під час прес-конференції Porsche, яка відбудеться 6 березня о 9:30 у павільйоні №1. Побачити пряму трансляцію прес-конференції можна вінтернеті – ww.porsche.com/geneva. Європейськимипрем’єрами компанії Porsche станутьGTS та 911 Carrera Cabriolet.
Ключовою технічною особливістю нового покоління Boxster є значно знижена вага, якої вдалося досягти завдяки полегшеному кузову та повністю переробленому шасі. Зміни, що були зроблені у центральномоторному родстері, легко помітити: колісна база зросла, колія стала ширшою, колеса більшими. Завдяки цьому значно зросли динамічні показники Porsche Boxster, що обов’язково оцінять його власники, а також на 15% підвищилася ефективність автомобіля. В залежності від моделі споживання палива на 100 км є значно меншим, ніж 8 л. Завдяки коротшим боковим звисам, значно зсунутомууперед лобовомусклу, більш пласкому силуету та експресивним кантам родстер став більш м’язистим та ефектним. Салон пропонує більше простору, а концепція інтер’єру втілює новий дизайн Porsche, яскравим прикладом якого є похила центральна консоль.
Напередодні весняного сезону Porsche представить європейській публіці 911 Carrera Cabriolet. Технологічна конструкція з використанням полегшених матеріалів, в тому числі магнію в даху автомобіля, забезпечує нижчу вагу та видатні спортивні якості, нижчі витрати палива та вищий рівень комфорту. Крім того, завдяки інноваційній конструкції даху вперше вдалося зберегти характернийдля 911 контур верху. Друга європейська прем’єра – чотиридверний автомобіль для спортивного треку, безкомпромісний Panamera GTS. Найбільш спортивний з усіх Panameraспоживає лише 10,9 л/100 км (10,7 л/100 км з шинами з низьким коефіцієнтом опору коченню), має максимальну швидкість 288 км/год та розганяється до 100 км/год лише за 4,5 с. Справжнім спортивним автомобілем його робить, перш за все, ходова частина. Найважливішими технічними модифікаціями є збільшенапотужність, більш ефективнагальмівна система, знижений на 10 мм кузов та спортивно налаштована пневмопідвіска з системою PASM.