Рекламні ролики на телебаченні, макети у пресі, відеозйомки та спеціальні сайти, присвячені моделі, продемонструють унікальність Porsche за допомогою ефектних фотознімків та витонченої 3D анімації. 911, який став автомобілем-іконою, найбільш точно передає цінності, притаманні Porsche: традиції та інновації, динамічні характеристики та практичність, дизайн та функціональність, ексклюзивність та соціальну прийнятність.
Новий телевізійний ролик демонструє, якого результату можна досягти, якщо вкласти багато цікавих та хороших ідей в шматок металу. Металевий корпус автомобіля використовується як екран для демонстрації найбільш емоційних моментів в історії Porsche, під впливом яких починає трансформуватися.Перемоги у перегонах, інженерні досягнення,дитячі мрії про спортивний автомобіль – усе це змінює метал та унікальним чином перетворює його на новий 911, який нарешті постає перед реальним світом. 30-секундний ролик, який поєднує історичні зйомки та нові матеріали, повністю створений за технологією CGI – 3D анімації, якій завдячує своїм успіхом та незабутніми ефектами блокбастер «Аватар».
Відео, присвячене моделі, знімали на живописному каліфорнійському узбережжі, у національному парку Редвуд на тлі його вражаючих гігантських дерев, у Сьєрра-Невада, обпеченій вдень та льодяній уночі Долині Смерті. За дванадцять днів знімальна команда подолала понад 2500 миль та використала 15 000 метрів плівки для зйомок.
Фотосесія для рекламної кампанії тривала шість тижнів у Новій Зеландії, де різноманітні, не зіпсовані цивілізацією пейзажі стали ідеальним оточенням для 911. Усі знімки демонструють обидва автомобілі 911 Carrera та 911 Carrera S одночасно, при цьому один з них обов’язково домінує, що привертає увагу глядача до елементів дизайну.
Познайомитися з 911 на власному досвіді можна за допомогою Інтернету та мобільних пристроїв. Оглянути автомобіль з усіх боків та ознайомитися з технічними деталями можна на сайті www.porsche.ua, в той час як динаміку автомобіля дає відчути віртуальний тест-драйв за кермом 911.