Porsche Intelligent Performance

16 Серпня 2011, 16:17

Штутгарт. Використання Porsche 911 GT3 R Hybrid версії 2.0 в 24-годинних перегонах на Нюрбургрингу було вражаючим. Інноваційний спортивний автомобіль проходив кола на рівні з конкурентами, витрачаючи при цьому істотно менше палива. Посісти почесне місце на подіумі не дозволилилише два фланця, які зламалися під час перегонів, та зіткнення. Свій черговий тест в умовах перегонів з метою подальшого вдосконалення особливо ефективної технології приводу 911 GT3 R Hybrid 2.0 завершить 17 вересня в перегонах американської серії Ле-Ман на трасі Лагуна Сека у Каліфорнії. Він поїде поза заліком, оскільки гібридна технологія поки що не увійшла до регламенту класу GT.

Керувати помаранчево-білим спортивним автомобілем з Вайзаха будуть два заводські гонщики Porsche – Роман Дюма (Франція) та Ріхард Літц (Австрія). Дюма в минулому році вже керував самим інноваційним автомобілем класу GT в перегонах «Малий Ле-Ман» серії ALMS на трасі Роуд Атланта. Літц пілотував гібридний «дев’ятсот одинадцятий» в обох 24-годинних заїздах на Нюрбургрингу в 2010 та 2011 роках, а також у різноманітних перегонах на довгі дистанції на Нюрбургрингу.

«Ярадий, що зможу показати глядачам цей абсолютно особливий автомобіль в умовах перегонів у Каліфорнії. На західному узбережжі багато шанувальників Porsche, і деякі з них вже знайомі з перевагами гібридного приводу завдяки Porsche Cayenne S Hybrid", – говорить Роман Дюма. «Я чекаю на перегони з великим нетерпінням, оскільки Лагуна Сека – одна з найбільш захоплюючих трас у світі. Досі я знайомий з нею лише за комп’ютерними іграми та бортовими відеозйомками. Рельєф з низкою підйомів та спусків має надати нашому 911 GT3 R Hybrid перевагу".

Porsche 911 GT3 R Hybrid 2.0, у якого 4-літровий шестициліндровий опозитний двигун заднього розташування потужністю 465 к.с. доповнений двома електродвигунами потужністю 75 кВт кожний, є втіленням філософії "Porsche Intelligent Performance": необхідну для приводу електроенергію вдосконалений в порівнянні з версією 2010 року 911 GT3 R Hybrid 2.0 рекуперує  при гальмуванні і накопичує її в електричному маховику. При розгоні ця енергія автоматично подається на передні колеса, що забезпечує економію палива. Крім того, водії можуть вивільняти накопичену енергію за допомогою кнопки "вoost" на кермі під час обгонів. В порівнянні з попередником масу 911 GT3 R Hybrid 2.0 вдалося зменшити з 1350 до 1300 кг.