Штутгарт. Для участі у перегонах «24 години Нюрбургрінга», які відбудуться25 червня,Porsche вдосконалює гібридний Porsche 911 GT3 R Hybrid. Основним напрямком доопрацювання стало поліпшення ефективності компонентів гібридної системи, що забезпечило 20% зниження ваги. Версія 2.0 911 GT3 R Hybrid матиме показники динаміки попередньої версії, проте продемонструє зниження витрат палива.
Загальна конструкція гібридної системи була взята з моделі 2010 року. Два електричні двигунирухають передні колеса та доповнюють 4-літровий 6-циліндровий двигун Boxerпотужністю 470 к.с., встановлений у задній частині автомобіля. Потужність електродвигунів збільшено з 60 кВт до 75 кВт кожного. Завдяки електродвигунам пілоти під час перегонів впродовж декількох секунд можуть скористатися додатковими200 к.с. Залежно від налаштувань, ця потужність автоматично активується при натисканні педалі акселератора. Також в ручному режимі пілоти можуть використовувати її під час обгонів тощо.
Маховик, чий ротор здійснює 40 000 обертів в хвилину та зберігає енергію, разом з іншими гібридними компонентами тепер розташованийу безпечній карбоновій камері на місці переднього пасажира.
Навіть на перший погляд новий GT3 R Hybrid легко відрізнити від моделі 2010 року. Завдяки змінам, внесеним в систему охолодження гібридної установки, була оптимізована аеродинаміка кузова, що призвело до зменшення витрат палива та покращення аеродинамічнихпоказників. В цілому, вага автомобіля зменшена з 1350 кг до 1300 кг.
Інтер’єр 911 GT3 R Hybrid також зазнав змін. Більшість кнопок управління та дисплеїв переміщено на кермо, ще частину функцій можна налаштувати за допомогою кнопок, розташованих на центральній консолі. Під час внесення змін в інтер’єрі інженери прагли спрощення навігації та покращення ергономікидля пілотів – навіть у темний час доби.
Новий 911 GT3 R Hybrid – ще одне втілення філософії «Системи Інтелектуальних Технологій Porsche/ Porsche Intelligent Performance». Відображення цієї концепції можна знайти у будь-якому Porsche: більша потужність, вища ефективність, нижчі витрати палива, менші викиди CO2 – на гоночних треках та на дорогах.