Розуміючи цей соціально-педагогічний запит, компанія Arricano вирішила «втрутитись» і на рівні Деснянського району провела спеціальну зустріч для вчителів у стилі бізнес-конференції. Під час заходу топ-спікери освітньої сфери презентували новітні лайфхаки для дистанційного навчання та формувального оцінювання, розповідали про множинний інтелект учнів, ділились корисними педагогічними інструментаріями, долучались до соціальної дискусії Meet&Talk про цінності та людський капітал. У підготовці програми конференції експертом виступила «Освіторія», що спеціалізується на тренінгах для учителів.
Особливо хочу відзначити Meet&Talk із Дмитром Крапивенком, редактором видання «Український тиждень». Саме під час даної дискусії відбувся глибинний контакт із вчителями і виявлено ще один запит – це потреба формування, розвитку та посилення «бренду вчителя» як важливої соціально-значущої та стратегічної професії. Щоб в українському суспільстві вчитель сприймався як той, хто бере участь в елітогенезі. Вчителі у школі охоплюють загальноосвітню, культурну, інтелектуальну, спортивну, комунікаційну площини, є лідерами, менторами, наставниками, що відіграють ключову роль у світогляді своїх вихованців, першими бачать їхні таланти та здібності. Такі чесноти як відповідальність, лідерство, відданість справі, самовіддача, емпатія та новаторство також є атрибутами еліти.
Звертаючись до історичної ретроспективи, ми бачимо, що можливість отримати освіту мали лише заможні. І лише освічені формували еліту. Сьогодні ж освіта доступна всім. І ресурсів для її отримання є в необмеженій наявності – сайти, книги, онлайн- та офлайн-тренінги, дискусії. Тому я ще раз переконалася, що саме імпульс до саморозвитку, запалений самомотивацією до удосконалення власних знань та компетенцій, може стати основоположним принципом, щоб відродити, реанімувати, удосконалити освітній сервіс для школярів. Адже спраглий до нових знань учитель, який застосовує на практиці нові форми взаємодії з учнями, зацікавлює школярів, розвиває у них допитливість та бажання знати більше.
Сьогодні надзвичайно важливо підтримати педагогів, показати, що їхня праця – це безцінний вклад у розвиток підростаючого покоління. Тому, компанія Arricano об’єднала FMCG, fashion, NGO і медіа-бренди: Деснянська районна адміністрація, «Освіторія», EBA, «Вікенд у Києві», «Тиждень», Телеканал «Київ», Ad.A.Agency, Multiplex, VOVK, COLIN'S, MAY Ukraine, щоб провести соціально-просвітницький проєкт, у якого немає аналогів на ринку рітейлу і девелопменту. Щоб мотивувати вчителів, висловити їм повагу, а відтак – докласти зусиль у формуванні бренду вчителя. У бізнес-середовищі вміють створювати впливові популярні бренди, додавати їм цінності та статусу. Але вчителі повинні розуміти, що за бренд вчителя нести відповідальність будуть вони. І знову ж таки, самомотивація та саморозвиток – це виграшні конкурентні компетенції, щоб подолати труднощі, щоб сформувати бренд вчителя і достойно взаємодіяти із представниками поколінь Z та Альфа.